2016-03-152016-03-152008-2-28Thttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7328Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στο μάρκετινγκ δύο συγκεκριμένων μορφών τουρισμού στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα θα αναφερθούμε στον συνεδριακό και τον χειμερινό τουρισμό. Αφού μιλήσουμε για τον τουρισμό γενικά, θα αναφερθούμε στο μάρκετινγκ και τις εφαρμογές του και στο μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Θα αναλύσουμε τα δύο παραπάνω είδη τουρισμού στην Ελλάδα και θα αναφερθούμε στους τρόπους διαφήμισής τους.Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Marketing χειμερινού και συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα.Marketing of winter and conference tourism in Greece.