2020-06-162020-06-162020-06-16http://hdl.handle.net/20.500.12688/9521Η αλματώδης ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών στο χώρο της πληροφορικής και επικοινωνιών σε συνδυασμό με την εξέλιξη των φορητών συσκευών, που έχουν κατακλίσει τη ζωή μας και τη χρησιμοποιούμε καθημερινά, δεν άφησε ανεπηρέαστο και τον τομέα της εκπαίδευσης. Σήμερα, τα έξυπνα τηλέφωνα (smartphones) και οι ταμπλέτες (tablets) παρέχουν λειτουργίες που καλύπτουν ποικίλες ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου. Οι λειτουργίες αυτές παρέχονται μέσω των εφαρμογών που αναπτύσσονται και μπορεί ο χρήστης να επιλέξει και να εγκαταστήσει στο κινητό του. Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την περιγραφή, ανάδειξη και χρήση των mobile apps στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Παρουσιάζει τη δημιουργία και τη χρήση μιας εφαρμογής με τίτλο «Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Ιεράπετρας» η οποία βασίστηκε στο website του σχολείου και αναπτύχθηκε με τη χρήση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος MIT App Inventor για κινητές συσκευές Android. Ο χρήστης της εφαρμογής αυτής μπορεί να είναι μαθητής, γονέας, καθηγητής, ενδιαφερόμενος ή επισκέπτης ο οποίος μπορεί να αποκομίσει γνώσεις που έχουν σχέση με θέματα που αφορούν το σχολείο και γενικότερα τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η εφαρμογή αυτή περιλαμβάνει επίσης και ερωτήσεις τύπου Σωστό / Λάθος, Πολλαπλής Επιλογής και Συμπλήρωση Κενών για εξάσκηση / επανάληψη των μαθητών / χρηστών των τομέων Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού, Πληροφορικής, Διοίκησης και Οικονομίας και Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος που λειτουργούν στο σχολείο. Εν κατακλείδι, η εφαρμογή αυτή, παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης του χρήστη από οποιοδήποτε σημείο και σε ελάχιστο χρόνο αποτελώντας ένα ακόμη βήμα για τον εκσυγχρονισμό και την είσοδο του συγκεκριμένου σχολείου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην ψηφιακή εποχή.The growing development of new technologies in the field of computer science and multimedia in combination with the advancement of portable devices, that have deluged our daily life and have been used by everybody, haven’t left unaffected the field of education. Nowadays, smartphones and tablets offer functions that cover multiple needs of the modern man. These functions are offered through applications that are developed and the user is able to select and install on their smartphones. The present essay aim is the description, designation and presentation of the use of mobile apps in Secondary Education. It presents the creation and the use of an application with the title «Night Vocational School of Ierapetra» which is based on the school’s website and was developed by the use of developing applications in programming environment MIT App Inventor for Android mobile devices. The user of that specific application could be a student, a parent, a teacher, interested in it or a visitor that could gain knowledge as concerns themes that deal with that school or Secondary Education, in general. This application also includes questions such as Right / Wrong, Multiple choice and fill in the gaps for practice / Revision tool for students / users of the fields of Electrical Εngineering, Electronics and Automation, Computer Science, Business Administration, Agriculture, Food Τechnology and Environment that operate in this school. In conclusion, this specific application, offers the opportunity of user’s access in every spot and in minimum time consisting a step forward to modernization and the entrance of this certain school of Secondary Education, in digital age.Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United StatesΕφαρμογή των mobile apps στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.Mobile apps’ application in secondary education.