2016-03-152016-03-152008-2-29Thttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4656Το πρόβλημα της δημιουργίας του ωρολογίου προγράμματος παραδόσεων (ΩΠΠ) και του ωρολογίου προγράμματος εξετάσεων (ΩΠΕ) των συμβατικών Τμημάτων του Παραρτήματος Χανίων παίρνει ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις. Βασικές αιτίες είναι η ίδρυση νέων Τμημάτων, η προσθήκη καινούργιων μαθημάτων, η αύξηση του αριθμού των εισακτέων φοιτητών καθώς και η αναπόφευκτη διεύρυνση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Όμως, όλα τα παραπάνω είναι θεμιτά και επικουρούν στην ανάπτυξη του Ιδρύματος. Ο καθοριστικότερος παράγοντας που τείνει να κάνει το πρόβλημα άλυτο είναι ο περιορισμένος αριθμός των χώρων διδασκαλίας που έχει μείνει σχεδόν στάσιμος τα τελευταία χρόνια. Αν συνυπολογιστούν και οι χωρητικότητές των, είτε σε ώρα παράδοσης, είτε σε ώρα εξέτασης τότε κρίνονται απολύτως ανεπαρκείς. Η παρούσα διπλωματική εργασία άδραξε την πρόκληση για την εύρεση αυτοματοποιημένης λύσης του παραπάνω προβλήματος το οποίο μελέτησε προσεκτικά, ανέλυσε σε βάθος, συνέθεσε τις αλγοριθμικές λύσεις των επιμέρους προβλημάτων, τις υλοποίησε και αφήνει σε εσάς να κρίνετε το αποτέλεσμα!Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)Αυτοματοποιημένος χωροχρονοπρογραμματισμός των παραδόσεων και των εξετάσεων στα ιδρύματα τεχνολογικής εκπαίδευσης.Automated time and space programming of courses and exams on technological educational institutes.