Κορνάρος, ΓεώργιοςKornaros, GeorgiosΠερπερίδου, ΕλένηPerperidou, Eleni2025-07-282025-07-282025-07-28https://apothesis.hmu.gr/handle/123456789/11381Το κύκλωμα αυτό αναπτύχθηκε για την προσομοίωση ενός συστήματος κλιματισμού (A/C) αυτοκινήτου με χρήση τεχνολογίας CAN Bus. Η αρχιτεκτονική του συστήματος περιλαμβάνει τρεις μικροελεγκτές, οι οποίοι επικοινωνούν μεταξύ τους και με άλλες συσκευές μέσω του CAN Bus. Οι δύο από τους μικροελεγκτές είναι συνδεδεμένοι με αισθητήρες θερμοκρασίας, οι οποίοι μετρούν τη θερμοκρασία σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου. Οι μικροελεγκτές αυτοί λαμβάνουν τις μετρήσεις θερμοκρασίας και στέλνουν τα δεδομένα στον τρίτο μικροελεγκτή μέσω του CAN Bus. Ο τρίτος μικροελεγκτής συγκεντρώνει τις μετρήσεις θερμοκρασίας και υπολογίζει τον μέσο όρο τους. Το αποτέλεσμα του υπολογισμού εμφανίζεται σε μια οθόνη, προσφέροντας στον χρήστη άμεση πληροφόρηση για τη θερμοκρασία μέσα στο αυτοκίνητο. Επιπλέον, ο μικροελεγκτής παρακολουθεί συνεχώς τη θερμοκρασία και ελέγχει αν αυτή υπερβαίνει τους 25 βαθμούς Κελσίου. Σε περίπτωση που η θερμοκρασία ξεπεράσει αυτό το όριο, ενεργοποιεί ένα μοτέρ κλιματισμού (A/C) για να δροσίσει το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η ενεργοποίηση του μοτέρ διαρκεί μέχρι η θερμοκρασία να επανέλθει σε επιθυμητά επίπεδα. Με αυτό τον τρόπο, το σύστημα διασφαλίζει ότι η θερμοκρασία μέσα στο αυτοκίνητο παραμένει σε άνετα επίπεδα, προσφέροντας παράλληλα δυνατότητα παρακολούθησης και ελέγχου της λειτουργίας του κλιματισμού. Η χρήση της τεχνολογίας CAN Bus επιτρέπει την αξιόπιστη και αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ των μικροελεγκτών και των άλλων εξαρτημάτων του συστήματος.This circuit was developed to simulate a car air conditioning (A/C) system using CAN Bus technology. The system architecture includes three microcontrollers that communicate with each other and with other devices via the CAN Bus. Two of the microcontrollers are connected to temperature sensors, which measure the temperature at various points in the car. These microcontrollers collect the temperature measurements and send the data to the third microcontroller via the CAN Bus. The third microcontroller gathers the temperature measurements and calculates their average. The result of the calculation is displayed on a screen, providing the user with immediate information about the temperature inside the car. Additionally, the microcontroller continuously monitors the temperature and checks if it exceeds 25 degrees Celsius. If the temperature surpasses this threshold, it activates an air conditioning (A/C) motor to cool the interior of the car. The motor remains active until the temperature returns to the desired levels. In this way, the system ensures that the temperature inside the car remains at comfortable levels, while also offering the capability to monitor and control the air conditioning operation. The use of CAN Bus technology allows for reliable and efficient communication between the microcontrollers and other system components.elAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United StatesΚλιματισμόςΑυτοκίνητοΑισθητήρας θερμοκρασίαςΜικροελεγκτήςAir-conditioningCarTemperature sensorMicrocontrollerΑνάπτυξη λογισμικού ελέγχου και σταθεροποίησης θερμοκρασίας A/C αυτοκινήτουSoftware development for controlling and stabilizing the temperature of a car A/C systemΠτυχιακή Εργασία