2020-03-262020-03-262020-03-24http://hdl.handle.net/20.500.12688/9296Οι ταξιδιώτες έχουν αλλάξει σημαντικά τις συνήθειες τους σήμερα, ψάχνουν πληροφορίες για προορισμούς, κάνουν κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων, μέσα από το internet, χωρίς να έχουν προσωπική επαφή με εκπροσώπους επιχειρήσεων. Οι πρακτικές του e-marketing εξελίχθηκαν ώστε οι επιχειρήσεις να καταφέρουν να προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση και να δημιουργήσουν καινούργιες στρατηγικές για τα επόμενα βήματα των επιχειρήσεων στον κλάδο της φιλοξενίας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία βασίζεται σε δευτερογενή και πρωτογενή στοιχεία. Τα πρωτογενή στοιχεία της εργασίας συλλέχθηκαν από ερευνά σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Κρήτης προκειμένου να μελετηθεί σε τι βαθμό τα καταλύματα του νησιού χρησιμοποιούν πρακτικές και εργαλεία του E-marketing.Travelers have changed their habits significantly today, searching for destinations, booking tickets online without having personal contact with business representatives. E-marketing practices have evolved significantly to enable businesses to provide better services and to make new strategies. This thesis is based on secondary and primary data. The primary elements of this thesis have been collected from hotels located in Crete in order to study the impact of e-Marketing practices and tools.Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United StatesE-marketing και η εφαρμογή του από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.E-marketing practices from hospitality sector.