Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Baila, Anna"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Τεχνολογίες τρισδιάστατης αναπαράστασης από εικόνες και η εφαρμογή τους στο marketing.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2014-01-16T13:09:39Z) Πολιά, Ευαγγελία; Μπάιλα, Άννα; Polia, Evangelia; Baila, AnnaΣκοπός της παρούσας πτυχιακής ήταν η διερεύνηση των τεχνολογιών τρισδιάστατης αναπαράστασης και η εφαρμογή τους στο Μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία επικεντρώθηκε σε δύο πεδία: α) στην μελέτη και ανάπτυξη τεχνολογιών τρισδιάστατης αναπαράστασης με στόχο την εφαρμογή τους στο μάρκετινγκ (κυρίως μέσω του προγράμματος Pano2VR), και β) στην διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των τρισδιάστατων εφαρμογών στο μάρκετινγκ, τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων. Για τον σκοπό αυτό ερωτηματολόγια μοιράστηκαν σε 72 διαδικτυακούς καταναλωτές (άτομα τα οποία είχαν πραγματοποιήσει περισσότερες από 2 αγορές μέσω Ιντερνέτ τους τελευταίους 12 μήνες), καθώς και σε 44 άτομα τα οποία εργαζόντουσαν –ή ήταν ιδιοκτήτες – σε εταιρείες που χρησιμοποιούν τρισδιάστατες εφαρμογές με σκοπό την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών τους. H έρευνα έδειξε ότι σε γενικές γραμμές οι τρισδιάστατες εφαρμογές έχουν θετικό αντίκτυπο στην συμπεριφορά των καταναλωτών στο διαδίκτυο. Ειδικότερα, βρέθηκε ότι οι τρισδιάστατες εφαρμογές βοηθούν τους διαδικτυακούς καταναλωτές να συγκεντρώσουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα/υπηρεσίες που θέλουν να αγοράσουν, μεταδίδουν ένα μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες θα ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών, βοηθούν τους αγοραστές στο να εξετάσουν καλύτερα την υφή των προϊόντων (ειδικώς αν πρόκειται για αγορά ρούχων παπουτσιών, κτλ.) και τέλος ενισχύουν τη ζωντάνια και το βάθος της επικοινωνίας μεταξύ της επιχείρησης και των καταναλωτών.