Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Giachnaki, Chrysi"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στη Μεσσαρά.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού, 2021-02-03) Γιαχνάκη, Χρυσή; Giachnaki, ChrysiΤο ηλεκτρονικό εμπόριο άρχισε να αναπτύσσεται κατά τη δεκαετία του ’70, όπου άρχισαν και οι πρώτες απόπειρες για αγοραπωλησία προϊόντων. Στις μέρες μας έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό όπου πλέον υπάρχει η δυνατότητα αγοράς οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας, χωρίς να χρειαστεί να απομακρυνθεί κάποιος από το σπίτι του. Με την πάροδο του χρόνου όλο και περισσότεροι καταναλωτές δείχνουν να προτιμούν τις online αγορές και ένας από τους κυριότερους λόγους είναι οι χαμηλότερες τιμές του διαδικτύου, σε αντίθεση με εκείνες των τοπικών καταστημάτων. Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά τη συμπεριφορά των καταναλωτών της Μεσσαράς, στις διαδικτυακές τους αγορές και έχει ως σκοπό την αποτύπωση των αγοραστικών τους προτιμήσεων. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στα πρώτα κεφάλαια συναντούμε το θεωρητικό (1ο μέρος) και στα τελευταία το ερευνητικό (2ο μέρος). Τέλος, η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ήταν βασισμένη στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα δευτερογενή στοιχεία είναι το θεωρητικό κομμάτι, που βασίστηκε σε βιβλιογραφίες, ενώ πρωτογενή στοιχεία αποτελούν η έρευνα και τα αποτελέσματά της.