Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Karantonakis, Konstantinos-Emmanouil"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Σύγχρονες και παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ στην πολιτική.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2015-09-24T15:19:43Z) Καραντωνάκης; Κωνσταντίνος-Εμμανουήλ; Μαργιολάκης, Δημήτριος; Karantonakis, Konstantinos-Emmanouil; Margiolakis, DimitriosΤο Μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα και πιο απαραίτητα εργαλεία στην σύγχρονη εποχή μας ώστε κάποιος οργανισμός να έχει όφελος. Θα παρατηρήσουμε ότι με το πέρασμα του χρόνου το Μάρκετινγκ, έχει εξελιχθεί αρκετά σε όλες τις χώρες, όμως με διαφορετικό ρυθμό σε κάθε μία λόγω ποικίλων παραγόντων. Από την άλλη μεριά η πολιτική αποτελεί μία "κατάσταση", η οποία συναντάται σε όλες τις χώρες ανεξαιρέτως και έχει ιδιαίτερη σημασία για τις ίδιες, αλλά και για τους πολίτες της. Στην πτυχιακή αυτή, θα δούμε τις έννοιες και τις αρχές του πολιτικού Μάρκετινγκ, με ποιο τρόπο μπορεί να συνδυαστεί το Μάρκετινγκ με την πολιτική και τους παράγοντες, τους οποίους οδήγησαν την χώρα μας να στραφεί σε αυτό το επιστημονικό πεδίο. Επίσης, θα παρατηρήσουμε πώς εξομοιώνεται ο ψηφοφόρος με τον καταναλωτή, τον προσανατολισμό που έχουν τα κόμματα προς στην αγορά, αλλά και τα εμπόδια, που πιθανώς να συναντηθούν στην πληροφόρηση από την αγορά, που χρησιμοποιείται στην πολιτική. Θα αναλύσουμε τις σύγχρονες και παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν τα κόμματα στην Ελλάδα, και όχι μόνο, με τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα της καθεμίας και τα κόστη τα οποία προκύπτουν. Έπειτα θα εξετάσουμε τι είναι το εσωτερικό και άμεσο Μάρκετινγκ, πώς μπορούν να αξιοποιηθούν μέσα σε μια κοινωνία και ποιοι είναι οι περιορισμοί που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ. Τέλος, θα δούμε τους πιθανούς κινδύνους που ελλοχεύουν για την δημοκρατία από το πολιτικό Μάρκετινγκ, αλλά και πώς μπορεί να την ωφελήσει πολλαπλώς.