Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογή
Περιηγούμαι
Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Συγγραφέας "Adamakis, Ioannis"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Στρατηγικές ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και εθισμός στο διαδίκτυο.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2017-03-10) Αδαμάκης, Ιωάννης; Μπαλαμπάνη, Κωνσταντίνα; Μπουρογιάννης, Γεώργιος; Adamakis, Ioannis; Balampani, Konstantina; Bourogiannis, GeorgiosΚύριο αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι, η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και πως συνδέεται με τον εθισμό στο διαδίκτυο, όπως επίσης τις επιπτώσεις που έχει ο εθισμός στους νέους. Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, είναι μια έννοια η οποία περιλαμβάνει ένα σύνολο λειτουργιών και δραστηριοτήτων, που είναι απαραίτητη για μια σύγχρονη επιχείρηση με σκοπό να μετασχηματίσουν τομείς της επιχειρηματικής δραστηριότητας με την χρήση νέων τεχνολογιών και διεκπεραίωσης συναλλαγών με ηλεκτρονικά μέσα. Στόχος την ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας είναι, η βελτίωση των υπαρχόντων δομών και ο έλεγχος καινούργιων προϊόντων και υπηρεσιών. Επίσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο, αναγνωρίστηκε ως μια διευκόλυνση ηλεκτρονικών εμπορικών συναλλαγών αρχίζοντας από τα τέλη του 1970. Στις μέρες μας, περιλαμβάνει τα πάντα, από παραγγελία ψηφιακού περιεχόμενου έως και παραγγελία αγαθών. Υπάρχουν επιχειρήσεις που έχουν γίνει πολύ κερδοφόρες με την σωστή χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να έχει εμπορική παρουσία στο διαδίκτυο, για αυτό το λόγο υπάρχουν τα μοντέλα e-επιχειρείν. Ακόμα, ο στρατηγικός σχεδιασμός είναι μια διαδικασία για να καθορίσει και να υλοποιήσει την στρατηγική της μακροπρόθεσμης κατεύθυνσης της εταιρίας. Αποτελεί την επίσημη εξέτασης της μελλοντικής πορείας ενός οργανισμού. Εκτός του στρατηγικού σχεδιασμού υπάρχουν και άλλες στρατηγικές όπως, η στρατηγική ανταγωνισμού, στρατηγική χαμηλού κόστους, στρατηγική διαφοροποίησης και στρατηγική εστίασης (Niche). Οποιαδήποτε επιχείρηση, είναι σημαντικό να γνωρίζει τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών όπως η ηλικία, το εισόδημα, η οικογενειακή δομή, οι γεωγραφικές αλλαγές, οι στάσεις, οι προτιμήσεις, τους τρόπους ζωής και άλλα. Θα μελετηθούν οι κατηγορίες και γενιές των καταναλωτών όπως, οι ώριμοι καταναλωτές, οι baby boomers, οι καταναλωτές της γενιάς Χ,Υ και C. Το διαδίκτυο είναι ένα μέσο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επικοινωνία μεταξύ ατόμων σε διάφορα μέρη του κόσμου, για την αναζήτηση πληροφοριών, την αλληλογραφία, την ψυχαγωγία κ.α.. Σε περίπτωση υπερβολικής χρήσης όμως, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος εθισμού. Ο εθισμός στο διαδίκτυο είναι μια μορφή εξάρτησης, όπου τα άτομα που είναι εθισμένα έχουν προβλήματα με την κοινωνική και επαγγελματική τους ζωή. Το 1995, μόλις το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού ήταν χρήστες του διαδικτύου. Θα συναντήσετε, τις επιπτώσεις του εθισμού στα άτομα αλλά και το προφίλ ενός εξαρτημένου ατόμου. Τέλος, οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις ειδικότερα, έχουν ένα ανάλογο προφίλ, έτσι ώστε να στοχεύουν σε άτομα από 15 - 25 ετών για να μεγιστοποιήσουν ακόμα περισσότερο τα κέρδη τους.