ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότητα
Περιηγούμαι
Πλοήγηση ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete ανά Συγγραφέας "Adamidou, Anna"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η συμβολή της επαγγελματικής σχέσης κοινωνικού λειτουργού-εξυπηρετούμενου στις διαπροσωπικές σχέσεις του εξυπηρετούμενου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2008-2-28T16:56:13Z) Αδαμίδου, Αννα; Χαραλάμπους, Κυριακή; Adamidou, Anna; Charalabous, KyriakiΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνάται η επαγγελματική σχέση του κοινωνικού λειτουργού με τον εξυπηρετούμενο και κατά πόσο αυτή συμβάλλει στις διαπροσωπικές σχέσεις του εξυπηρετούμενου με άλλους ανθρώπους. Στόχος είναι η διερεύνηση της συμβολής που μπορεί να έχει η παροχή βοήθειας από τον κοινωνικό λειτουργό και η ανάπτυξη μιας ικανοποιητικής επαγγελματικής σχέσης με τον εξυπηρετούμενο στις διαπροσωπικές σχέσεις του εξυπηρετούμενου. Το θεωρητικό μέρος αποτελείται από τα παρακάτω κεφάλαια: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Αναφέρεται στην επιστήμη της κοινωνικής εργασίας, στις μεθόδους, στους τομείς άσκησης, στο γνωστικό της πεδίο, στη δεοντολογία του επαγγέλματος καθώς και στους ρόλους που αναλαμβάνει ο κοινωνικός λειτουργός κατά την άσκηση του επαγγέλματος του. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Θεραπευτική-επαγγελματική σχέση. Παρουσιάζεται η σχέση κοινωνικού λειτουργού και εξυπηρετούμενου, οι έννοιες μεταβίβαση και αντιμεταβίβαση μέσα στην επαγγελματική σχέση, η επικοινωνία κοινωνικού λειτουργού και εξυπηρετούμενου μέσω της συνέντευξης, τα εμπόδια και οι δυσκολίες στην επικοινωνία, η δεοντολογική ευθύνη του κοινωνικού λειτουργού καθώς και οι βασικές αρχές που διέπουν την επαγγελματική σχέση. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: Η επαγγελματική διαπροσωπική σχέση κοινωνικού λειτουργού- εξυπηρετούμενου. Αναφέρεται η επαγγελματική διαπροσωπική σχέση, τα χαρακτηριστικά της, οι αξίες, οι φάσεις, τα εμπόδια καθώς και τα αποτελέσματα της. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Σχέση κοινωνικού λειτουργού και εξυπηρετούμενου αναφορικά με τις θεωρίες της κοινωνικής εργασίας. Περιλαμβάνει τη σχέση κοινωνικού λειτουργού και εξυπηρετούμενου αναφορικά με τις ψυχοδυναμικές θεωρίες, τη θεωρία της συμπεριφοράς και της κοινωνικής μάθησης, τη θεωρία των συστημάτων, της επικεντρωμένης σε στόχους κοινωνικής εργασίας με άτομα καθώς και της θεωρία της παρέμβασης στην κρίση. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: Οι θεωρίες των διαπροσωπικών σχέσεων με έμφαση στη θεωρία του Διαπροσωπικού Οκταγώνου. Γίνεται λόγος στην εμφάνιση και εξέλιξη των θεωριών των διαπροσωπικών σχέσεων, στη θεωρία του διαπροσωπικού κύκλου, στη θεωρία του διαπροσωπικού οκταγώνου, στη θετική και αρνητική συσχέτιση και στα πλεονεκτήματα της θεωρίας του διαπροσωπικού οκταγώνου. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: Κλείνοντας το θεωρητικό μέρος παρουσιάζονται οι διαπροσωπικές σχέσεις των ανθρώπων, τα αίτια και οι συνέπειες από την έλλειψη διαπροσωπικών σχέσεων, οι συνέπειες από την ύπαρξη διαπροσωπικών σχέσεων, οι προϋποθέσεις ύπαρξης διαπροσωπικών σχέσεων, η εξέλιξη των διαπροσωπικών σχέσεων καθώς και η συμβολή της επαγγελματικής σχέσης στις διαπροσωπικές σχέσεις των εξυπηρετουμένων. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: Το κεφάλαιο 7 αφορά το ερευνητικό μέρος και περιλαμβάνει τη μεθοδολογία της έρευνας, τα ερευνητικά εργαλεία, το δείγμα-συμμετέχοντες, την στατιστική ανάλυση και τα αποτελέσματα της έρευνας. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: Περιλαμβάνει την σύνδεση του θεωρητικού με το ερευνητικό μέρος και τα συμπεράσματα της έρευνας μας.