ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότητα
Περιηγούμαι
Πλοήγηση ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete ανά Συγγραφέας "Adamopoulos, Andreas"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διοίκηση ποιότητας στον τουρισμό. Η εφαρμογή των συστημάτων ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2017-01-17) Αδαμόπουλος, Ανδρέας; Κτένας, Ανδρέας-Ραφαήλ; Adamopoulos, Andreas; Ktenas, Andreas-RafailΗ ποιότητα καθορίζεται ως οτιδήποτε μπορεί και παρέχει πλήρη ικανοποίηση στον πελάτη. Είναι αυτονόητο ότι η διασφάλιση της ποιότητας σε έναν οργανισμό αφορά όλα τα άτομα τα οποία εργάζονται σε αυτόν. Άρα, «ολική ποιότητα» είναι η διαρκής προσπάθεια όλων αυτών των ατόμων προκειμένου να επιτευχθεί η βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών, για να υπάρξει ικανοποίηση ή/και υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών. Η ποιότητα είναι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τους οργανισμούς, καθώς έχει άμεση σύνδεση με την αύξηση του μεριδίου της αγοράς αλλά και με το κέρδος. Σύμφωνα με την μεθοδολογία Servqual, η οποία μετράει την ποιότητα των υπηρεσιών, υποστηρίζει ότι η ποιότητα μιας υπηρεσίας έχει ορισμένες συγκεκριμένους παραμέτρους: την αξιοπιστία, την ανταπόκριση, την ασφάλεια, την κατανόηση και τα υλικά στοιχεία. Οι πελάτες κάνουν χρήση αυτών των διαστάσεων προκειμένου να επιτύχουν την εκτίμηση της ποιότητα μιας υπηρεσίας. Η Διοίκηση ολικής ποιότητας, είναι μια στρατηγική του μάνατζμεντ η οποία έχει σαν επίκεντρο τον πελάτη, ο οποίο αποτελεί τελικά τον αποφασιστικό παράγονται επιβίωσης και κερδοφορίας μιας επιχείρησης. Έχει ως βασικό στόχο την πλήρη ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών του πελάτη, ενεργοποιώντας όλους τους πόρους της επιχείρησης και ιδίως του συνόλου του ανθρωπίνου δυναμικού. Την σημερινή εποχή, η λειτουργία των επιχειρήσεων πρέπει να γίνεται εντός των πλαισίων ενός συστήματος διοίκησης ποιότητας, προκειμένου να παράγονται ποιοτικά προϊόντα και ποιοτικές υπηρεσίες. Ένα σύστημα διοίκησης ποιότητας περιγράφει την οργανωτική δομή της επιχείρησης, τις ευθύνες, τις διαδικασίες, τις διεργασίες και τους πόρους οι οποίοι απαιτούνται για να εφαρμοστεί η διοίκηση ποιότητας και έχει ως σκοπό την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Ένα σύστημα διοίκησης ποιότητας περιέχει το εγχειρίδιο ποιότητας, το εγχειρίδιο διαδικασιών και τις οδηγίες εργασίας, το οποίο όταν είναι σαφές και δομημένο μπορεί να εκπληρώσει τον τελικό σκοπό της διασφάλισης ποιότητας και του ελέγχου ποιότητας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης.