Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Alevizos, Chrysovalantis"

Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Η παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2021-07-10) Αλεβίζος, Χρυσοβαλάντης; Alevizos, Chrysovalantis
    Η παιχνιδοποίηση παρουσιάζεται σαν μια από τις πλέον αξιοσημείωτες τεχνολογικές εξελίξεις. Έχει ήδη διεισδύσει στον τομέα των επιχειρήσεων και τα τελευταία χρόνια εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία στον τομέα της εκπαίδευσης. Παραμένει μια αναδυόμενη τάση που κερδίζει ολοένα έδαφος σε όλο το φάσμα και σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά τόσο στην έννοια του παιχνιδιού όσο και σε αυτή της παιχνιδοποίησης. Παράλληλα, σκιαγραφούνται τα βασικά χαρακτηριστικά των παιχνιδιών. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στους τύπους παιχνιδιών για παιχνιδοποίηση, στις συνέπειες αυτής καθώς και στις θεωρίες παιχνιδοποίησης στη μάθηση και την εκπαίδευση. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στο πλαίσιο της παιχνιδοποίησης, τις καλές πρακτικές για την υλοποίηση ενός παιχνιδοποιημένου περιβάλλοντος αλλά και την διαθέσιμη τεχνολογία για την πραγματοποίηση τέτοιων έργων παιχνιδοποίησης. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται περιπτώσεις παιχνιδοποίησης στην εκπαίδευση και ακόμη πιο εξειδικευμένες πλατφόρμες παιχνιδοποιημένης εκπαίδευσης με προσανατολισμό στις τέχνες, στις κοινωνικές επιστήμες καθώς και στις εφαρμοσμένες επιστήμες και στην τεχνολογία. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση των συμπερασμάτων και επιχειρείται μια προσέγγιση ανίχνευσης των προοπτικών και του μέλλοντος της παιχνιδοποίησης στην εκπαίδευση.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Μεγάλα γλωσσικά μοντέλα: Εφαρμογές στη διδασκαλία της πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2025-06-08) Αλεβίζος, Χρυσοβαλάντης; Alevizos, Chrysovalantis; Βασιλειάδης, Γεώργιος; Vasileiadis, Georgios
    Η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει αναδειχθεί σε κρίσιμο πεδίο, με τις εφαρμογές των Μεγάλων Γλωσσικών Μοντέλων (LLMs) να φέρνουν σημαντικές αλλαγές σε διάφορους κλάδους. Στον τομέα της εκπαίδευσης, τα LLMs προσφέρουν νέες προοπτικές στη διδασκαλία της Πληροφορικής. Οι δυνατότητες προσωποποιημένης μάθησης, η άμεση ανατροφοδότηση και η υποστήριξη στην επίλυση προγραμματιστικών προβλημάτων ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας. Επιπλέον, η χρήση πρακτικών παραδειγμάτων και η ενθάρρυνση της συνεργατικής μάθησης διευκολύνουν την κατανόηση σύνθετων εννοιών, ενσωματώνοντας τις τεχνολογίες αυτές στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η παρούσα εργασία αναλύει το θεωρητικό πλαίσιο των LLMs, εξετάζει τις εφαρμογές τους στη διδασκαλία και προτείνει τρόπους ενσωμάτωσής τους στην εκπαιδευτική πρακτική. Η εργασία αναδεικνύει τις προκλήσεις και τις δυνατότητες χρήσης τους στη σχολική τάξη, ενώ παράλληλα παρουσιάζονται παραδείγματα εφαρμογής τους στη διδασκαλία της ΓΛΩΣΣΑΣ, της ψευδογλώσσας που διδάσκεται στα ελληνικά λύκεια. Τα συμπεράσματα της μελέτης υπογραμμίζουν τη δυναμική των LLMs ως εκπαιδευτικών εργαλείων, με προοπτικές περαιτέρω αξιοποίησης και έρευνας στον χώρο της εκπαίδευσης.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace