Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Alexandri, Flora"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Social media marketing στο χώρο των καλλυντικών.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2017-02-09) Αλεξανδρή, Φλώρα; Alexandri, Flora
    Σε αυτή την πτυχιακή εργασία, ερευνούμε την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά των καλλυντικών προϊόντων. Εξετάζουμε συνοπτικά την πορεία ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και την παράλληλη εξέλιξη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται. Παρουσιάζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εκτενώς τα πιο δημοφιλή. Παραθέτουμε τα κύρια σημεία ερευνών για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη χώρα μας. Δίνεται ο ορισμός του social media marketing και αναφερόμαστε στα πλεονεκτήματα και τα εργαλεία ανάλυσης που προσφέρει. Περιγράφεται η αγορά καλλυντικών στην Ελλάδα και η επίδραση της οικονομικής κρίσης, στη γενική καταναλωτική συμπεριφορά, και στην αγορά καλλυντικών συγκεκριμένα. Μελετάμε την περίπτωση της εταιρίας Avon για το πώς χρησιμοποιεί τα social media για να ενισχύσει το δίκτυο των αντιπροσώπων της και να διευρύνει εκείνο των πελατών της. Παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα ερωτηματολογίου, εξετάζοντας κατά πόσο επηρεάζεται η καταναλωτική συμπεριφορά από το social media marketing. Καταλήγουμε σε συμπεράσματα και προοπτικές στο συγκεκριμένο πεδίο.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace