Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Aliagas, Christos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην σύγχρονη διαφήμιση.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2016-12-19) Αλιάγας, Χρήστος; Aliagas, ChristosΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανακάλυψη και η παρουσίαση της σχέσης της διαφήμισης με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ολοένα και αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές άλλαξαν το τοπίο της διεθνούς αγοράς, καθώς οι επιχειρήσεις συνειδητοποίησαν πως έπρεπε να στραφούν σε αυτό για την αποτελεσματικότερη παρουσίαση και προώθηση των προϊόντων τους. Δεδομένου, λοιπόν, πως τα social media απασχολούν το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών του διαδικτύου, με μεγάλη γκάμα σε ηλικίες και ενδιαφέροντα, αποφάσισαν πως οι ιστοσελίδες αυτές αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο –από πολλές απόψεις- για την διαφήμιση των προϊόντων και της επιχείρησής τους εν γένει. Η διαφήμιση, λοιπόν, ως ο πιο αποτελεσματικός τομέας του διεθνούς marketing, επιτυγχάνεται πιο στοχευμένα και αποτελεσματικά μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, ο επιχειρηματίας μπορεί πλέον να κατευθύνει την προώθηση του στο κοινό που τον ενδιαφέρει. Από την άλλη ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα εύκολα, με το πάτημα ενός κουμπιού, να ενημερωθεί για τα νέα προϊόντα, αλλά και να εκφράσει τη γνώμη, τις απορίες ή την δυσαρέσκειά του. Έτσι, χτίζεται μια ουσιαστικότερη επικοινωνία μεταξύ των εταιρειών και του καταναλωτικού κοινού, αφού και οι δυο πλευρές μπορούν εύκολα να μεταδώσουν το μήνυμα τους. Επιπλέον, θα γίνει αντιληπτό το ότι όλη αυτή η διαδικασία δεν υποχρεώνει τον επιχειρηματία να δαπανεί μεγάλα χρηματικά ποσά για το marketing της εταιρείας του, αλλά πραγματοποιείται με ελάχιστο κόστος. Βέβαια, εκτός από τα πλεονεκτήματα που χαρακτηρίζουν τη νέα αυτή επένδυση, ελλοχεύουν και κίνδυνοι, οι οποίοι θα παρουσιαστούν στη συνέχεια της εργασίας. Θα πρέπει, λοιπόν, να γίνει αντιληπτό πως ήρθε μια νέα τάξη πραγμάτων για τον τομέα του marketing.