Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Alogdianaki, Anna Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η ψηφιακή ωριμότητα στην Ελλάδα. Προκλήσεις και ευκαιρίες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.( ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός , 2023-12-20) Αλογδιανάκη, Άννα Μαρία; Alogdianaki, Anna MariaΗ παρούσα έρευνα επιδιώκει να εμβαθύνει στις περίπλοκες σφαίρες του ψηφιακού μετασχηματισμού εντός των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) στην Ελλάδα, ερευνώντας το επίπεδο της ψηφιακής ωριμότητας και εστιάζοντας συγκεκριμένα στην ξεκάθαρη στρατηγική, στη διάκριση της συσχέτισης μεταξύ των οργανωτικών ρόλων, της εμπειρίας, της διάρκειας λειτουργίας των επιχειρήσεων και της προσέγγισης και προσαρμοστικότητάς τους στις ψηφιακές τεχνολογίες. Με την εξέλιξη των ψηφιακών πλατφορμών, η διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού όχι μόνο αναδιαμορφώνει τους βιομηχανικούς τομείς, αλλά και ενορχηστρώνει ένα νέο πρότυπο επιχειρησιακών και στρατηγικών προσπαθειών στις ΜΜΕ. Χρησιμοποιώντας μια ποσοτική μεθοδολογία, πραγματοποιήθηκε έρευνα, με στόχο τη συγχρονισμένη συλλογή σημαντικών όγκων δεδομένων από ιδιοκτήτες, στελέχη ή μέλη διοίκησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων για την αξιολόγηση των απόψεων σχετικά με την ψηφιακή ωριμότητα και τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε αυτές τις επιχειρήσεις. Τα κύρια ερευνητικά ερωτήματα θέτονται γύρω από το προσδιορισμό του επιπέδου ψηφιακής ωριμότητας και σμιλεύονται γύρω από τη διερεύνηση των πιθανών σχέσεων: μεταξύ των θέσεων των συμμετεχόντων στις επιχειρήσεις και των συναλλαγών των επιχειρήσεων με τις ψηφιακές τεχνολογίες. μεταξύ του χρόνου παραμονής των συμμετεχόντων στις επιχειρήσεις και του βαθμού στον οποίο οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες· και, τέλος, μεταξύ της διάρκειας λειτουργίας της επιχείρησης και του ιστορικού υιοθέτησης ή πειραματισμού της με ψηφιακές τεχνολογίες. Οι προκαταρκτικές γνώσεις δείχνουν ότι οι ποικίλοι βαθμοί ψηφιακής ωριμότητας εντός αυτών των επιχειρήσεων επηρεάζονται πιθανώς από την λεπτή κατανόηση και τις στρατηγικές εφαρμογές των στρατηγικών ψηφιακού μετασχηματισμού, οι οποίες είναι εγγενώς συνδεδεμένες με την οργανωτική τοποθέτηση και τις βιωματικές πτυχές των συμμετεχόντων. Οι επιπτώσεις της μελέτης είναι έτοιμες να ρίξουν φως στο πώς οι ψηφιακές καινοτομίες μπορούν να ενσωματωθούν απρόσκοπτα στους λειτουργικούς ιστούς των ΜΜΕ και πώς οι αντιλήψεις των μελών του οργανισμού μπορούν να διαμορφώσουν την τροχιά της ψηφιακής υιοθέτησης, παρέχοντας έτσι ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για την υλοποίηση των στόχων ψηφιακού μετασχηματισμού στις ΜΜΕ.