Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Amourianos, Emmanouil"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Food and beverage management, η μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείων All-Inclusive.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2016-12-08) Αμουριανός, Εμμανουήλ; Amourianos, EmmanouilΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μου εδώ και ένα μεγάλο διάστημα και θεωρώ ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μου στον κλάδο. Θέμα και επίκεντρο της μελέτης αποτελεί ο ξενοδοχειακός κλάδος, και ειδικότερα τα ξενοδοχεία 5 αστέρων και all inclusive. Ωστόσο το θέμα εξειδικεύεται περισσότερο στην περίπτωση του F&B Management, της διαχείρισης δηλαδή του επισιτιστικού τμήματος στις προαναφερθείσες επιχειρήσεις. Η ξενοδοχειακή βιομηχανία αποτελεί τμήμα της βιομηχανίας του τουρισμού και χαρακτηρίζεται από τη δυνατότητά της να παρέχει διαμονή-διανυκτέρευση και να προσφέρει στους πελάτες μιας σειράς αγαθών και υπηρεσιών. Από την άλλη ο όρος ‘’all - inclusive’’ δηλώνει ότι οι τουρίστες έχουν πληρώσει στο ξενοδοχείο μια τιμή όπου είναι λίγο υψηλότερη από την τιμή «πόρτας» (την επίσημη τιμή δωματίου), στην οποία περιλαμβάνονται εκτός από τις διανυκτερεύσεις και τα τρία γεύματα της ημέρας, όλα τα ποτά, τα σνακ και τα αναψυκτικά που θα καταναλωθούν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Οι επισιτιστικές, όπως και οι λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις, είναι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών με σημαντικές ιδιαιτερότητες και η επιτυχία τους εξαρτάται από το πόσο αποτελεσματικά διοικούνται. Η διεύθυνση επισιτιστικών τμημάτων ή Food & Beverage Management περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με την παραγωγή και πώληση φαγητού και ποτού σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση. Προκειμένου να αναλυθούν όλες οι προαναφερθείσες παράμετροι εκτενώς, η παρούσα μελέτη διακρίνει τα κεφάλαια της βιβλιογραφικής επισκόπησης σε 6 στο σύνολο τους, εκ των οποίων, στο πρώτο κεφάλαιο αναφερόμαστε γενικά στον ξενοδοχειακό κλάδο, το δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει τις παραλλαγές συνδυασμού διατροφής και διαμονής σε επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου, το τρίτο αφορά το κύκλωμα λειτουργίας του F&B, στο τέταρτο γίνεται πλήρης αναφορά στην διοίκηση ολικής ποιότητας στις επισιτιστικές επιχειρήσεις και σε πρότυπα διασφάλισης ποιότητας που εφαρμόζονται σε αυτές, στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύεται διεξοδικά το σύστημα του all – inclusive, και καθώς οδηγούμαστε από το γενικό στο ειδικό, στο έκτο κεφάλαιο κάνουμε πλήρη αναφορά στην εφαρμογή του F&B Management στις περιπτώσεις των all inclusive ξενοδοχειακών μονάδων. Προκειμένου η μελέτη να ολοκληρωθεί, στα πλαίσια της πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 5 αστέρων που εφαρμόζουν σύστημα F&B Management στις all inclusive παροχές τους. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι διατέθηκαν δύο ερωτηματολόγια, το ένα να αφορά τους πελάτες των ξενοδοχείων και το άλλο τους Managers τους. Σκοπός ήταν να εξεταστούν τα δεδομένα από όλες τις οπτικές γωνίες προκειμένου να παρουσιαστεί μια πλήρης εικόνα σχετικά με την διαχείριση των επισιτιστικών επιχειρήσεων αλλά και το ποσοστό της ικανοποίησης των πελατών από αυτή.