Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Ampelas, Dimitrios-Ioannis"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διαχείριση ποιότητας στις ξενοδοχειακές μονάδες.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού, 2020-04-30) Αμπελάς, Δημήτριος-Ιωάννης; Ampelas, Dimitrios-IoannisΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι ο τρόπος διαχείρισης ποιότητας στις ξενοδοχειακές μονάδες. Ως στόχοι της εργασίας ήταν να μελετηθούν οι τρόποι που οι υπεύθυνοι των ξενοδοχειακών μονάδων διαχειρίζονται την ποιότητα, να μελετηθεί ο στρατηγικός σχεδιασμός της ποιότητας των ξενοδοχειακών μονάδων και τέλος να διερευνηθεί ο τρόπος που οι ξενοδοχειακές μονάδες εστιάζουν στην ικανοποίηση του πελάτη. Για την πραγματοποίηση της έρευνας επιλέχθηκε η ποσοτική μέθοδος και για τη συλλογή των δεδομένων επιλέχθηκε το ερωτηματολόγιο. Στην έρευνα συμμετείχαν οι υπεύθυνοι διαχείρισης ποιότητας από 40 ξενοδοχειακές μονάδες στην Αττική. Από αυτές οι 15 είναι πεντάστερα και οι 25 είναι τετράστερα ξενοδοχεία. Από την έρευνα προέκυψε ότι οι υπεύθυνοι διαχείρισης ποιότητας του ξενοδοχείου συμμετέχουν ενεργά σε ενέργειες βελτίωσης της ποιότητας και μεταδίδουν τη δέσμευσή στην ποιότητα, παρέχοντας συνεχώς τους πλέον κατάλληλους πόρους για τη βελτίωσή της. Παράλληλα στο σχεδιασμό των διαδικασιών και των παρεχόμενων υπηρεσιών λαμβάνονται υπόψη οι απαιτήσεις/προσδοκίες των πελατών, η πολιτική ποιότητας της επιχείρησης ενώ παράλληλα θεσπίζονται αντικειμενικοί στόχοι για διευθυντές και εργαζόμενους με γνώμονα την ποιότητα. Η θέσπιση των στόχων ποιότητας γίνεται με βάση τις ανάγκες/ απαιτήσεις των πελατών και κοινοποιούνται σε όλο το προσωπικό και τα αποτελέσματα των διεργασιών συγκρίνονται με αρχικά σχέδια-στόχους. Τέλος τα στελέχη της επιχείρησης διατηρούν στενές επαφές με τους πελάτες, καταγράφονται και αναλύονται οι ανάγκες, οι απαιτήσεις, οι επιθυμίες και οι προτεραιότητες των πελατών, συλλέγονται τα παράπονα, οι προτάσεις για βελτίωση και ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών.