Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Anagnostaki, Eirini"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς ως εργαλείο του μάρκετινγκ απο τις ΜΜΕ της Κρήτης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2011-06-27T14:15:07Z) Αναγνωστάκη, Ειρήνη; Anagnostaki, EiriniΚαταναλωτής ονομάζεται ο τελικός χρήστης αγαθών ή υπηρεσιών, ενώ ως Καταναλωτική Συμπεριφορά ορίζουμε τη μελέτη της διαδικασίας κατά την οποία άτομα επιλέγουν, αγοράζουν, χρησιμοποιούν ή διαθέτουν αγαθά και υπηρεσίες για να ικανοποιήσουν διάφορες ανάγκες και επιθυμίες τους. Παράγοντες που επηρεάζουν την Καταναλωτική Συμπεριφορά είναι πολιτιστικοί, κοινωνικοί, δημογραφικοί και ψυχολογικοί. Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, και ιδιαίτερα στην Κρήτη, είναι μικρομεσαίες. Παρόλο που δεν έχει δοθεί κάποιος σαφής ορισμός για τις ΜΜΕ, υπάρχουν κάποια ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά τα οποία τις ξεχωρίζουν από τις μεγάλες. Παράγοντες οι οποίοι παίζουν καθοριστικό ρόλο για την επιλογή καταστήματος από τη πλευρά των καταναλωτών είναι η τοποθεσία του καταστήματος, το εύρος και το βάθος συλλογής προϊόντων, η ποιότητα και οι τιμές, το προσωπικό, η προβολή και προώθηση των προϊόντων και η ατμόσφαιρα. Επιπρόσθετα, η αναγνωρισιμότητα της μάρκας, δηλαδή του προϊόντος, η προσήλωση των καταναλωτών στη μάρκα και το κατάστημα και η ικανοποίηση / δυσαρέσκεια των πελατών αποτελούν σημαντικές παραμέτρους της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς τις οποίες πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους οι ΜΜΕ. Για τη βαθύτερη, όμως, κατανόηση αυτών των σχέσεων κρίθηκε αναγκαία η δημιουργία πρωτογενούς έρευνας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων καταλήξαμε στα εξής συμπεράσματα: Οι μεσαίες επιχειρήσεις τείνουν να γνωρίζουν περισσότερο την έννοια της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς και να ασχολούνται με τη μελέτη και αξιοποίηση των αρχών της συγκριτικά με τις μικρότερες οι οποίες δε διαθέτουν τους απαραίτητους πόρους. Επίσης, οι περισσότερες ΜΜΕ στην Κρήτη δεν έχουν διεξάγει ποτέ στο παρελθόν, έστω και μία φορά, έρευνα για τη μελέτη της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς. Επιπρόσθετα, οι μεθοδολογίες που χρησιμοποιούν οι ΜΜΕ, οι οποίες αντιλαμβάνονται ορθά την έννοια της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή, δε μπορούμε να πούμε ότι θεωρούνται αποδεκτές από το διεθνή πρότυπα έρευνας και μελέτης της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς, αφού παρόλο που απάντησαν ότι γνωρίζουν τις αρχές της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς, στην πράξη είτε δεν τις εφαρμόζουν καθόλου είτε δεν τις εφαρμόζουν ορθά.Τεκμήριο Τουρισμός και μέσα μαζικής ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε.).(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2013-07-22T09:51:19Z) Αναγνωστάκη, Ειρήνη; Γκουγκούμη, Ελένη; Anagnostaki, Eirini; Gkougkoumi, EleniΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολούμαστε με τον τουρισμό της Ελλάδας και πώς αυτός προβάλλεται σήμερα από διάφορους αρμόδιους φορείς μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Ειδική αναφορά δίνεται στην προβολή του τουρισμού του Ηρακλείου Κρήτης και στις προσπάθειες που καταβάλλονται για την ανάπτυξή του.