Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Anagnostopoulos, Nikolaos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μελέτη της τεχνικής Drop Shipping στο ηλεκτρονικό εμπόριο.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2015-09-09T11:30:40Z) Αναγνωστόπουλος, Νικόλαος; Ζευγολάτης, Αλέξανδρος; Anagnostopoulos, Nikolaos; Zevgolatis, AlexandrosΗ διεθνής οικονομική κρίση και ο περιορισμός της εσωτερικής κατανάλωσης έχουν δώσει ώθηση για την αναζήτηση πελατών εκτός των εθνικών συνόρων και την υιοθέτηση νέων επιχειρηματικών λύσεων (Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, 2013) διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας μια επιχείρησης, με την υποστήριξη του διαδικτύου. Μια δημοφιλής μέθοδος ανάπτυξης επιχειρηματικής δράσης στις μέρες μας, με μικρές απαιτήσεις σε αρχικές κεφαλαιακές ανάγκες και χαμηλό λειτουργικό κόστος αποτελεί η τριγωνική πώληση μιας αποστολής προϊόντων (drop-shipping) (Delisle, 2014). Οι τριγωνικές πωλήσεις μιας αποστολής προϊόντων αποτελούν εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά σύστημα διαχείρισης και διανομής προϊόντων εκ μέρους των πωλητών λιανικής. Επιτρέπουν σε έναν πωλητή την απαλλαγή από την ανάγκη αγοράς και διαχείρισης εμπορευμάτων. Ο πωλητής λαμβάνει παραγγελίες από τους πελάτες, προωθεί τα σχετικά στοιχεία αποστολής - παράδοσης προϊόντων στον προμηθευτή, ο οποίος διαχειρίζεται τα αποθέματα των εμπορευμάτων και είναι υπεύθυνος για την αποστολή τους στον πελάτη. Ο πωλητής θα πληρώσει τον προμηθευτή και ο ίδιος θα λάβει τη σχετική πληρωμή από τον πελάτη. Το κέρδος του πωλητή βασίζεται στη διαφορά μεταξύ χονδρικής τιμής που πληρώνει και λιανικής τιμής που λαμβάνει από τον πελάτη (King, 2007). Τα πλεονεκτήματα εφαρμογής τεχνικών τριγωνικής πώλησης μιας αποστολής προϊόντων είναι πολλαπλά για έναν πωλητή, του προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία επιχειρηματικής δράσης και περιορίζει το επιχειρηματικό ρίσκο, καθώς οι αρχικές κεφαλαιακές ανάγκες αντίστοιχης επαγγελματικής δράσης είναι περιορισμένες. Ωστόσο, η υιοθέτηση λύσεων drop-shipping συνοδεύεται από αρκετούς περιορισμούς, όπως αδυναμία ελέγχου αποθεμάτων, ταχύτητας αποστολής προϊόντων στους πελάτες και διαχείρισης της γενικότερης εξυπηρέτησης των πελατών . Στην παρούσα έρευνα παρουσιάζεται ένας οδηγός επαγγελματικής δράσης για νέους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στο τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και πιο συγκεκριμένα στον τομέα drop-shipping. Γίνετε εκτενή αναφορά σε ειδικά θέματα του drop-shipping, όπως κριτήρια επιλογής της αγοράς που σχεδιάζει να δραστηριοποιηθεί ένας πωλητής, κριτήρια επιλογής προϊόντων πώλησης με τεχνικές drop-shipping, κριτήρια επιλογή συνεργατών - προμηθευτών, ειδικά φορολογικά θέματα (ενδοκοινοτικές συναλλαγές, συνεργασία με προμηθευτές εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης) που θα πρέπει να γνωρίζει ένας επιχειρηματίας πριν την έναρξη δραστηριοτήτων διάθεσης προϊόντων με τεχνικές drop-shipping και παρουσιάζονται επίσης παράγοντες επιτυχίας σχετικών επιχειρηματικών δράσεων.