Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Andrikou, Emmanouil"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μελέτη Στρατηγικών Μάρκετινγκ για Ηλεκτρονικά Καταστήματα που Δραστηριοποιούνται στον Τομέα του Εμπορίου.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2023-09-12) Ανδρίκου, Εμμανουήλ; Andrikou, EmmanouilΗ ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει επηρεάσει αρκετά τον τομέα του μάρκετινγκ, δίδοντας του νέα εργαλεία και μεθόδους. Οι σύγχρονες επιχειρήσεις ακολουθώντας την τάση αυτή χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες ανάγκες προώθησης τους. Η παρούσα έρευνα είχε ως στόχο τη μελέτη των στρατηγικών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και την προσέγγισης τους από τις ελληνικές επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου. Η έρευνα ήταν ποσοτική και τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω ενός σύντομου ερωτηματολογίου, το οποίο σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες της παρούσας μελέτης. Το ερωτηματολόγιο αποτελούνταν από δύο ενότητες: τα δημογραφικά στοιχεία και τις στρατηγικές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Τα δεδομένα του ερωτηματολογίου εισήχθησαν στο στατιστικό πρόγραμμα SPSS και αναλύθηκαν για τη διεξαγωγή αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα της παρούσας έδειξαν πως οι περισσότερες επιχειρήσεις διαθέτουν μια γενική ιδέα και στρατηγική γύρω από το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, αν και δεν δαπανούν πολλά χρήματα σε αυτή. Παράλληλα, βρέθηκε πως ο πιο διαδεδομένος τομέας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται σήμερα είναι το μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων, το οποίο μάλιστα κατέχει δεσπόζουσα θέση στις επιχειρήσεις που προτίθενται να αυξήσουν τις δαπάνες του. Τέλος, βρέθηκε πως οι επιχειρήσεις προτιμούν να χρησιμοποιούν δικούς τους εργαζόμενους στο μάρκετινγκ, έναντι τρίτων, ενώ βρέθηκε πως έχουν ανάγκη από επιπλέον εκπαιδεύσεις τόσο για την ανάπτυξη των τομέων που χρησιμοποιούν ήδη, όσο και για τους υπόλοιπους τομείς του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.