Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Angelaki, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 3 of 3
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η ανατομία του τουρισμού.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2017-12-14) Αγγελάκη, Μαρία; Angelaki, MariaΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια απόπειρα καταγραφής και ανάλυσης της ανάπτυξης του τουρισμού παγκοσμίως αλλά κυρίως για την χώρα μας. Σκοπός της είναι να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τι είναι τελικά αυτό το φαινόμενο που ονομάζεται τουρισμός, από τι αποτελείται, ποια εργαλεία χρησιμοποιεί αλλά και πόσο σημαντικός είναι για την οικονομία μιας χώρας και την ανάπτυξη της. Προς αυτή την κατεύθυνση η εργασία αναπτύχθηκε σε έξι κεφάλαια. Συγκεκριμένα: Στο 1ο Κεφάλαιο με τίτλο “Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ”, γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του φαινομένου του τουρισμού. Αρχικά δίνει η ιστορική εξέλιξη του τουρισμού γενικά και την ιστορική εξέλιξη του τουρισμού στην Ελλάδα. Έπειτα δίνεται η εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού, τουρίστα και τουριστικού προορισμού. Επίσης παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά του τουρισμού, τα είδη/μορφές του καθώς και οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Τέλος αναφέρονται οι θετικές και αρνητικές επιπτώσεις του τουρισμού. Στο 2ο Κεφάλαιο με τίτλο “Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ”, ο αναγνώστης ενημερώνεται για το τουριστικό κύκλωμα-βιομηχανία-αγορά και το τουριστικό προϊόν (χαρακτηριστικά, ζήτηση και προσφορά του). Επίσης γίνεται αναφορά για το τουριστικό πακέτο, τις τουριστικές επιχειρήσεις, τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τους tour operators. Στο 3ο Κεφάλαιο με τίτλο “Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ”, αρχικά αναφέρονται τα κυριότερα πρότυπα τουριστικής ανάπτυξης. Κατόπιν ο αναγνώστης ενημερώνεται για την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, τις αρχές σύμφωνα με την πολιτική της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης στην Ε.Ε. και τέλος οι προϋποθέσεις για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα Στο 4ο Κεφάλαιο με τίτλο “ΤΟ MARKETING ΚΑΙ MANAGEMENT ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ”, ο αναγνώστης ενημερώνεται για την επιστήμη του μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα, τις διαφορές μεταξύ του Τουριστικού Μάρκετινγκ και των άλλων μορφών μάρκετινγκ, το μίγμα μάρκετινγκ, τα κύρια στάδια που ακολουθούνται για το μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων καθώς και τα κυριότερα μέσα προώθησης αυτών. Σαφώς δεν παραλείπεται η αναφορά της σημασίας της έρευνας τους τουριστικού μάρκετινγκ (είδη και διαδικασία της) και του προγραμματισμό του τουριστικού μάρκετινγκ. Επίσης δίνεται μια θεωρητική προσέγγιση της επιστήμης του management και ειδικότερα του management πάνω στον τουρισμό. Ο αναγνώστης ενημερώνεται για τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να διέπουν έναν Manager τουρισμού και την γνώση των βασικών λειτουργιών management τουρισμού που θα πρέπει να εφαρμόσει σε κάθε τουριστική επιχείρηση. Στο 5ο Κεφάλαιο με τίτλο “Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ”, πρόκειται για ένα κεφάλαιο όπου αποτυπώνεται το Ελληνικό τουριστικό προϊόν, η S.W.O.T. ανάλυση του Ελληνικού τουρισμού και η εικόνα της χώρας μας στους τουρίστες. Στο κεφάλαιο αυτό περιλαμβάνονται στοιχεία και πληροφορίες από όλο το φάσμα του παραγωγικού τουριστικού κυκλώματος προϊόντων, υπηρεσιών και πολιτιστικών στοιχείων που συνδέονται με αυτό, δηλαδή, στατιστικά, πληροφοριακά και ιστορικά αρχεία του ελληνικού τουρισμού καθώς και του ξενοδοχειακού δυναμικού της χώρας μας. Στο 6ο Κεφάλαιο με τίτλο “ΟΙ ΠΡΟΙΟΝΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Κ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ”, παρουσιάζονται στοιχεία για τις προιοντικες αγορές της Ελλάδας, στοιχεία που αφορούν την παγκόσμια κατάταξη της Ελλάδας την Ανταγωνιστικότητα του Τουρισμού για τα έτη 2017 & 2015 (τις 2 τελευταίες πρόσφατες μετρήσεις) και αναφέρονται και αναλύονται με στατιστικά στοιχεία σε οι βασικές χώρες που ανταγωνίζονται τουριστικά την Ελλάδα. Στο 7O Κεφάλαιο με τίτλο “ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ”, ο αναγνώστης πληροφορείται για τις εξελίξεις στην παγκόσμια τουριστική αγορά σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία. Τέλος, η ανάπτυξη του θέματος ολοκληρώνεται με τον Επίλογο, όπου συνοψίζονται-καταγράφονται τα κυριότερα βασικά χαρακτηριστικά του Ελληνικού τουρισμού και την συμβολή του στην Ελληνική οικονομία.Τεκμήριο Οριακή κοστολόγηση εσόδων – εξόδων. Νεκρό σημείο.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής, 2011-10-11T10:09:23Z) Αγγελάκη, Μαρία; Δεληγιάννη, Γεωργία; Angelaki, Maria; Deligianni, GeorgiaΗ επιχείρηση ζεί σε ένα δυναμικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Ό,τι προϋπολογίζουμε γι’αυτήν, έχει κάποια πιθανότητα να συμβεί. Μέσα σε αυτήν την απροσδιοριστία, είναι λογικό να υπολογίζουμε κάποια οικονομικά μεγέθη, με αντίστροφη λογική. Ένα από αυτά είναι το Νεκρό σημείο, όπου είναι το αναγκαίο ύψος των Πωλήσεων (Τζίρου), το οποίο εάν πραγματοποιήσει η επιχείρηση, καλύπτει όλα της τα έξοδα, δηλαδή δεν πραγματοποιεί ούτε κέρδος ούτε ζημία. Κέρδος πραγματοποιεί μετά από το σημείο αυτό. Είναι ένα σπουδαίο χρηματοοικονομικό μέσο και αποτελεί βασικά μια αναλυτική τεχνική για μελέτη, έρευνα και συμπεράσματα γύρω από τη σχέση των σταθερών εξόδων, των μεταβλητών εξόδων, των εισπράξεων και των κερδών οποιασδήποτε εκμετάλλευσης. Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να μελετάει με προσοχή τις σχέσεις μεταξύ κόστους, όγκου παραγωγής, εσόδων και κέρδους. Πρέπει να βρει ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το κέρδος και πως αυτό διαμορφώνεται κάτω από διαφορετικές συνθήκες οι οποίες υπάρχουν στο περιβάλλον που η επιχείρηση δρα και αναπτύσσεται. Έτσι ώστε μειώνοντας τα έξοδα της, και αυξάνοντας τα έσοδα η επιχείρηση να αποκτά κέρδος.Τεκμήριο Τρόποι και πρακτικές χρηματοδότησης των ελληνικών μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων στην περίοδο της ύφεσης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2015-05-19T09:23:39Z) Αγγελάκη, Μαρία; Νασόπουλος, Γεώργιος; Βασιλειάδης, Ιωάννης; Angelaki, Maria; Nasopoulos, Georgios; Vasileiadis, IoannisΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας εδώ και ένα αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρούμε ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μας στον κλάδο. Πιο συγκεκριμένα στην συγκεκριμένη μελέτη θα αναλυθεί η έννοια σε πρώτη φάση αλλά και όλα τα σχετικά δεδομένα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Οι πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ορίζονται με βάση τον αριθμό των απασχολούμενων ατόμων και τον κύκλο εργασιών τους ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού τους. Η Ελλάδα είναι κυριολεκτικά η χώρα των ΜΜΕ, αφού οι επιχειρήσεις με λιγότερα από 100 άτομα προσωπικό αποτελούν το 99,8% του συνόλου των επιχειρήσεων και απασχολούν περίπου 60% του εργατικού δυναμικού του δευτερογενή και τριτογενή τομέα. Επιπλέον στην πορεία θα παρουσιαστούν όλα τα σχετικά δεδομένα που αφορούν τις μεθόδους χρηματοδότησης των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ως μέσα για την προώθηση της επιχειρηματικότητας αλλά και της εφαρμογής της ανταγωνιστικότητας σε περιπτώσεις όπου δεν υφίσταται επαρκές κεφάλαιο για την δράση τους. Έτσι θα δούμε να αναλύεται η τραπεζική χρηματοδότηση αλλά και οι λοιπές μορφές χρηματοδότησης, όπως το Leasing, το Factoring ή και το Venture Capital. Τέλος, θα αναφερθούμε στο επίκεντρο της παρούσας μελέτης που δεν είναι άλλο από την επιχειρηματικότητα και την εφαρμογή της ανταγωνιστικότητας στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Η επιχειρηματική δραστηριότητα εξασκείται από φυσικά πρόσωπα, σε καθεστώς ελεύθερης αγοράς, διαφέρει από οποιαδήποτε άλλη οικονομική δραστηριότητα και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της οικονομικής ανάπτυξης και ευημερίας. Η έννοια αυτή βέβαια θα αναπτυχθεί και θα αναλυθεί περεταίρω παρακάτω. Ευελπιστούμε η παρούσα μελέτη, να αποτελέσει ένα χρήσιμο εγχειρίδιο στα χέρια του κάθε μελετητή σχετικά με τα οικονομικά και λειτουργικά δεδομένα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.