Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Antoniou, Evangelia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Αγροτικό μάρκετινγκ. Ο ρόλος των συνεταιρισμών στη προώθηση των αγροτικών προϊόντων.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2017-07-20) Αντωνίου, Ευαγγελία; Antoniou, EvangeliaΣτην παρούσα πτυχιακή εξετάζεται η συμβολή των αγροτικών συνεταιρισμών στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων. Αναλύονται τα βασικά μεγέθη του αγροτικού τομέα, όπως η διάρθρωσή του, το επίπεδο της απασχόλησης και του εισοδήματος, σε εθνικό επίπεδο και ως ατομικό εισόδημα. Παρουσιάζονται στοιχεία για την ανταγωνιστικότητα και τη συμμετοχή του κλάδου στο εξωτερικό εμπόριο της χώρας, ενώ γίνεται και εκτεταμένη αναφορά στην ασκούμενη πολιτική στην Ε.Ε. (Κοινή Αγροτική Πολιτική) και στα μέτρα ενίσχυσης της αγροτικής παραγωγής. Παρουσιάζονται βασικές έννοιες σχετικές με την αγροτική επιχειρηματικότητα και το μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων. Ως φορέας μάρκετινγκ εξετάζεται ο αγροτικός συνεταιρισμός στην Ελλάδα, με εκτενή εικόνα της συνεταιριστικής δραστηριότητας και της θέσης της στην αγροτική οικονομία. Αναλύονται οι λειτουργίες μάρκετινγκ που μπορεί να επιτελέσει ο Αγροτικός Συνεταιρισμός, τα προβλήματα και οι στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορούν να υιοθετηθούν. Παρουσιάζεται τέλος, έρευνα με τη μορφή προσωπικών συνεντεύξεων σε αγροτικούς συνεταιρισμούς στην περιοχή της Ιεράπετρας και καταλήγουμε σε συμπεράσματα για τις προτεινόμενες λύσεις στα προβλήματα που ο αγροτικός τομέας και ειδικότερα ο αγροτικός συνεταιρισμός αντιμετωπίζει.