Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Apokotou, Anna"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Στρατηγικές ανάπτυξης ΜΜΕ στην Ελλάδα.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2017-12-19) Απόκοτου, Άννα; Μαυρομανωλάκη, Χρυσή; Παπαδάκη, Εμμανουέλα; Apokotou, Anna; Mavromanolaki, Chrysi; Papadaki, EmmanouelaΟι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ), αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο στην οικονομική και κοινωνική βελτίωση μιας χώρας, καθώς συμβάλλουν στην γενικότερη βελτίωση του ανταγωνισμού και της καινοτομίας στο τομέα των επιχειρήσεων. Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά μιας ΜΜΕ, είναι ότι συνήθως διοικείται και οργανώνεται σε όλα τα τμήματα από ένα πρόσωπο που έχει στην επίβλεψη του τις προμήθειες, την παραγωγή, την εμπορία. Γι’ αυτό πολλές φόρες τέτοιου είδους επιχειρήσεις χαρακτηρίζονται και οικογενειακές. Λόγω του τόσο σημαντικού ρόλου τους στην οικονομική ζωή μιας χώρας, υπάρχουν στη χώρα μας οργανισμοί όπως ο ΕΤΕΑΝ (Εθνικό Ταμείο Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης) και η Small Business Act (SBA) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που σαν έργο τους έχουν να ενισχύουν χρηματοδοτικά τις ΜΜΕ και επιπλέον, να τους παρέχουν πληροφορίες για την βελτίωση της διοικητικής λειτουργίας και της στρατηγικής τους ανάπτυξης όπως π.χ. στον τομέα των εξαγωγών. Για όλα τα παραπάνω και για τις ανάγκες της πτυχιακής εργασίας, προχωρήσαμε σε έρευνα συγκεκριμένων επιχειρήσεων, με σκοπό τη συλλογή δεδομένων ως προς τις μεθόδους ανάπτυξης που εφαρμόζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στη χώρα μας. Οι κύριοι στόχοι της έρευνας ήταν η συλλογή πληροφοριών για τη σημερινή θέση και οικονομική κατάσταση της κάθε εταιρείας, τις βασικές δραστηριότητες της, την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών στον τομέα της στρατηγικής των επιχειρήσεων, την έρευνα και την καινοτομία της επιχείρησης, την παροχή χρηματοδότησης, τη διερεύνηση μελλοντικών στρατηγικών για την ενίσχυση της θέσης της εταιρείας και τη διερεύνηση των θετικών και αρνητικών παραγόντων ως προς την ανάπτυξη.