Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Araouzou, Alexandra-Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ηλεκτρονικό εμπόριο και εξωστρέφεια: σύγκριση μεταξύ χωρών της Ε.Ε.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2023-08-22) Αραούζου, Αλεξάνδρα-Μαρία; Araouzou, Alexandra-Maria; Μότσιου, Μιχαέλα-Βασιλική; Motsiou, Michaela-VasilikiΗ πτυχιακή μας επικεντρώνεται και ερευνά την σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου και της εξωστρέφειας και πως αυτά τα δύο συνδέονται και πετυχαίνουν σωστές εξαγωγές αλλά και εισαγωγές ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θα πραγματοποιήσουμε μια ιστορική αναδρομή του ηλεκτρονικού εμπορίου και πως εμφανίστηκε στην ζωή των ανθρώπων άλλα και πως έγινε μέρος αυτής καθώς μέρα με την μέρα κατακτά όλο και περισσότερο έδαφος και αναφορικά με πρόσφατες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν οι 6 από τους 10 Ευρωπαίους κάνουν τις περισσότερες αγορές από το διαδίκτυο. Θα επικεντρωθούμε στα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και τα μειονεκτήματα που μπορεί κατά πολλές απόψεις να είναι αδιαμφισβήτητα όμως σίγουρα οι θετικές επιδράσεις που έχει προσφέρει μπορούν να προσπεραστούν κατά ένα μεγάλο ποσοστό. Θα αναφερθούμε στα μέρη που ολοκληρώνουν ένα ηλεκτρονικό σύστημα εμπορίου καθώς και στις βασικές κατηγορίες που χωρίζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο (B2B,B2C,B2B2,B2G,C2C,C2B,B2E,G2E,G2B,G2C,G2G).Θα αναλυθούν τα αδιαμφισβήτητα πλεονεκτήματα αλλά και τα σοβαρά μειονεκτήματα του εμπορίου με την αγοραπωλησία του διαδικτύου καθώς και σε άλλες χρήσεις που μπορεί να πολύ αποτελεσματική. Επιπλέον θα δώσουμε την πρέπουσα σημασία στην φορολογική νομοθεσία του ηλεκτρονικού εμπορίου , καθώς και στους νόμους που υπάρχουν μέσα σε αυτή την διαδικασία αλλά και τα συμβαλλόμενα μέρη όπου έχουν την υποχρέωση να ακολουθούν κάποιους κανόνες τόσο στα προϊόντα που παράγουν όσο και τις υπηρεσίες που προσφέρουν αναφερθούμε στην διαδικασία που υλοποιείται το ηλεκτρονικό εμπόριο στις χώρες της Ευρώπης αλλά και σε μερικά διάσημα eshop που έχουν κατακτήσει όλο τον κόσμο και προτιμώνται παγκοσμίως. Με την βοήθεια μιας έρευνας που πραγματοποιήσαμε θα δούμε διάφορα δεδομένα με δικά μας ερωτήματα προς του καταναλωτές καθώς και τις προτιμήσεις τους σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και την εξωστρέφεια των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων Όσον αφορά τη εξωστρέφεια θα δούμε αναλυτικά τι σημαίνει εξωστρέφεια στις επιχειρήσεις και σε ποιες κατηγορίες διακρίνονται. Θα τις συγκρίνουμε αναλύοντας τις διαφορές τους ,επίσης θα εστιάσουμε στον λόγο που οι επιχειρήσεις στρέφονται στις εξωστρεφείς δραστηριότητες καθώς και τα αρνητικά και τους κινδύνους που εγκυμονούν όταν μια επιχείρηση στρέφεται σε εξαγωγικές δραστηριότητες. Τέλος, θα δούμε τις στρατηγικές διεθνούς επέκτασης της κάθε επιχείρησης. Επιπλέον να αναφερθούν και θα συγκριθούν μεταξύ τους οι Ευρωπαϊκές χώρες όσον αφορά τις εξωστρεφείς και εσωστρεφείς τους δραστηριότητες. Ποιες χώρες έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό εισαγωγών στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ποιες εξαγωγών.