Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Asprogeraka, Danai"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Τα στάδια ανάπτυξης μιας viral marketing καμπάνιας μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2017-07-20) Ασπρογέρακα, Δανάη; Asprogeraka, DanaiΤο Viral Marketing είναι μια τεχνική που αποσκοπεί στην δημιουργία “θορύβου” γύρω από την επιχείρηση ή το προϊόν που προωθούμε ο οποίος επιτυγχάνεται με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και την διανομή δωρεάν ποιοτικών πληροφοριών ή εφαρμογών και περιλαμβάνει μη διαδραστικά μέσα όπως βίντεο, podcasts, άρθρα ή θέσεις blog. Εμείς οι καταναλωτές γινόμαστε οι μεταδότες ενός διαφημιστικού μηνύματος αντί να είμαστε οι παθητικοί δέκτες που το παρακολουθούμε στην τηλεόραση, το ακούμε στο ραδιόφωνο ή το διαβάζουμε σε κάποιο έντυπο. Παρέχουμε τις πληροφορίες στους άλλους καταναλωτές και η πληροφορία μεταδίδεται αστραπιαία σαν ιός ( virus) εξ’ου και ο όρος viral marketing. Η εν λόγο πτυχιακή θα αναφέρετε αναλυτικά στα στάδια ανάπτυξης μιας viral marketing καμπάνιας όπως: στην ιστορία του Viral Marketing, στην υλοποίηση της και την χρησιμότητα των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Η έρευνα θέλει να παρουσιάσει το γεγονός ότι τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης π.χ. Τηλεόραση, Έντυπα Μέσα ή Εταιρικά Email κατέχουν χαμηλό βαθμό αξιοπιστίας σε αντίθεση με το Viral Marketing, καθώς οι καταναλωτές έχουν σχηματίσει μηχανισμούς άμυνας προς τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης και τείνουν να θεωρούν αξιόπιστες μόνο τις απόψεις άλλων καταναλωτών είτε αυτοί είναι μέλη του κοινωνικού τους δικτύου είτε άγνωστοι χρήστες του διαδικτύου.