Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Avgoustakis, Emmanouil"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Υποδοχή ξενοδοχείου.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2013-11-27T10:44:53Z) Αυγουστάκης, Εμμανουήλ; Avgoustakis, Emmanouil
    Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκαιο, όμως δεν παύει να είναι πάντα ο πελάτης. Η πρόκληση λοιπόν για έναν επαγγελματία της τουριστικής βιομηχανίας, είναι να προσφέρει φιλοξενία, η οποία να ξεπερνά τις προσδοκίες των πελατών, θεωρώντας τους πελάτες ως φιλοξενούμενους. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να προσφέρει τις γνώσεις, σχετικά με το τι πρέπει να κάνει κάποιος, ώστε να γίνει ένας φιλόξενος επαγγελματίας υπάλληλος υποδοχής σε ένα ξενοδοχείο. Η εργασία χωρίζεται στα έξη παρακάτω κεφάλαια: Εν αρχή ην το ταξίδι, και το ταξίδι γέννησε τον τουρισμό. Έτσι, το πρώτο κεφάλαιο (1), αναφέρεται στο τι είναι ο τουρισμός, την εξελικτική του πορεία και στο τι ονομάζουμε τουρισμό σήμερα. Στο δεύτερο κεφάλαιο (2) εξηγείται συνοπτικά, τι εστί ταξιδιωτική βιομηχανία, το παιδί του τουρισμού. Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στα ξενοδοχειακά καταλύματα (ιστορική εξέλιξη, διακρίσεις, οργάνωση τμημάτων ξενοδοχείου), τα οποία ανήκουν στην κατηγορία των άμεσων προμηθευτών της τουριστικής βιομηχανίας. Στο κεφάλαιο τέσσερα (4), αναλύεται η δομή της υποδοχής ενός ξενοδοχείου (οργάνωση, στελέχωση, συστήματα κι εξοπλισμός). Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο (5), αναλύονται οι λειτουργίες της υποδοχής. Όλες εκείνες οι ενέργειες δηλαδή, στις οποίες θα προβεί στην καριέρα του ένας υπάλληλος υποδοχής. Επειδή το κεφάλαιο αυτό είναι το μεγαλύτερο και το πιο σημαντικό, αναφέρω εν συντομία εδώ, με τι ασχολούνται τα υποκεφάλαια του: Στο πρώτο υποκεφάλαιο (5.1) δίνονται κάποιες συμβουλές-κανόνες, ώστε να πάρει μια ιδέα ο αναγνώστης για τις δεξιότητες και τη νοοτροπία που πρέπει να έχει, αν θέλει να επιτύχει στον επαγγελματικό χώρο των ξενοδοχείων. Στο υποκεφάλαιο δύο (5.2), αρχικά δίνονται κάποιες πληροφορίες (τύποι δωματίων, κρατήσεων κ.λπ.), τις οποίες θα πρέπει να γνωρίζει ο αναγνώστης, προτού αναλυθούν οι διαδικασίες κρατήσεων στο ίδιο υποκεφάλαιο. Στο τρίτο υποκεφάλαιο (5.3), περιγράφονται οι ενέργειες που γίνονται από το προσωπικό της υποδοχής πριν και κατά τη διάρκεια της άφιξης πελατών, καθώς επίσης και ορισμένα θέματα που προκύπτουν κατά την άφιξη, αλλά και τρόποι διευθέτησης τους. Από την ώρα που αφικνείται ένας πελάτης, μέχρι και την ώρα που αναχωρεί οι υπάλληλοι υποδοχής καλούνται να του προσφέρουν κάποιες υπηρεσίες. Αυτές οι υπηρεσίες και ο τρόπος προσφοράς αυτών στον πελάτη, αναφέρονται σε αυτό, το τέταρτο υποκεφάλαιο του πέμπτου κεφαλαίου (5.4). Στο υποκεφάλαιο νούμερο πέντε (5.5), αναλύονται οι διαδικασίες με τις οποίες ασχολείται το προσωπικό της υποδοχής κατά την αναχώρηση πελατών, καθώς επίσης και οι τρόποι με τους οποίους μπορούν οι πελάτες να εξοφλήσουν το λογαριασμό τους, αλλά και οδηγίες για το τι μέτρα πρέπει να ληφθούν για να προληφθεί η ύπαρξη ανεξόφλητων λογαριασμών. Η επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων, αλλά και με τους πελάτες, είναι το πιο σημαντικό εξάρτημα στη μηχανή ενός ξενοδοχείου. Έτσι, σε αυτό, το έκτο υποκεφάλαιο (5.6), περιγράφονται οι επικοινωνιακές σχέσεις των υπαλλήλων της υποδοχής μεταξύ τους, αλλά και με τους πελάτες. Δίνονται επίσης εδώ και μερικές συμβουλές-κατευθυντήριες γραμμές, σχετικά με τη στάση και τη συμπεριφορά που πρέπει να έχει ένας υπάλληλος υποδοχής όταν ένας πελάτης του κάνει παράπονα. Στο έβδομο και τελευταίο υποκεφάλαιο (5.7), γίνεται αναφορά στη συμβολή της υποδοχής στην ασφάλεια του ξενοδοχείου. Στο έκτο κεφάλαιο (6), γίνεται ένας επίλογος και αναφέρονται τα συμπεράσματα πάνω στα όσα προαναφέρθηκαν.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace