Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Avlonitis, Kiriakos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο City branding, η συμμετοχή των κατοίκων στη διαμόρφωση ταυτότητας της πόλης. Η περίπτωση της Ιεράπετρας.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2014-01-16T12:57:26Z) Αυλωνίτης, Κυριάκος; Avlonitis, KiriakosΗ εργασία αυτή ασχολείται με το ζήτημα του city branding και με τις ενέργειες που ακολουθούνται για την επίτευξη αυτού. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται εισαγωγικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν το city branding. Παράλληλα, ορίζεται η έννοια του city branding, αποδίδοντας ιδιαίτερη σημασία στα χαρακτηριστικά του στοιχεία, τα οποία είναι εκείνα που αναδεικνύουν τη συγκεκριμένη διαδικασία σε γνώρισμα Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναλύεται η εφαρμογή του city branding στο Δήμο της Ιεράπετρας καθώς και οι ενέργειες που ακολουθούνται για την επίτευξη αυτού. Επίσης αναλύονται τα στάδια που αποτελούν τη συνολική διαδικασία αλλά και οι συμμετέχοντες φορείς (καταναλωτές, αγορά, παραγωγοί) τόσο στον τομέα των προϊόντων όσο και σε αυτόν των υπηρεσιών. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στο ∆ήµο Ιεράπετρας, Κρήτης, όσον αφορά στα ιστορικά, οικονοµικά και δηµογραφικά του στοιχεία,, τα αξιοθέατα και τα προβλήµατα που παρουσιάζει, ανιχνεύοντας παράλληλα το δυναµικό του συγκεκριμένου δήµου για τη σχεδίαση και την ανάπτυξη µιάς στρατηγικής city branding. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για την καταγραφή της παρούσας κατάστασης µε βάση πραγματικές αναφορές και γνώµες που έχουν βαρύνουσα σηµασία αφού προέρχονται από ανθρώπους οι οποίοι ζουν και δραστηριοποιούνται µέσα στον ίδιο το δήµο. Τέλος, στο πέµπτο κεφάλαιο, µε βάση όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία, οδηγούµαστε σε συγκεκριµένα συµπεράσµατα, και παράλληλα διατυπώνουµε προτάσεις που θα µπορούσαν να οδηγήσουν το όλο ζήτηµα σε σαφέστερες και καλύτερες προοπτικές για το δήµο, όχι µόνο στον τοµέα του τουρισµού αλλά σε ολόκληρο τον οργανωτικό και λειτουργικό του χαρακτήρα.