Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Avlonitis, Panagiotis"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Η στρατηγική προώθησης των κινηματογραφικών ταινιών: Εργαλεία και τακτικές της παγκόσμιας βιομηχανίας κινηματογράφου.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2012-10-21T20:51:15Z) Αυλωνίτης, Παναγιώτης; Avlonitis, Panagiotis
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν να παρουσιαστούν και να αναλυθούν τα μέσα και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας κινηματογραφικής παραγωγής. Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής επισκόπησης αναφέρονται αρχικά κάποια ιστορικά στοιχεία για τον κινηματογράφο και εξηγείται το γιατί αυτός θεωρείται προϊόν. Στη συνέχεια ορίζεται το κινηματογραφικό μάρκετινγκ και αμέσως μετά παρουσιάζονται αναλυτικά τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας ταινίας. Ακολουθεί περιγραφή του πώς λειτουργεί το κινηματογραφικό μάρκετινγκ και το πώς και με ποια σειρά χρησιμοποιούνται όλα τα μέσα προώθησης που αναφέρθηκαν σε προηγούμενη ενότητα. Στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας γίνεται αναφορά στην πρωτογενή έρευνα που διεξήχθη μέσω ερωτηματολογίων που στάλθηκαν σε εταιρείες προώθησης και παραγωγής κινηματογραφικών προϊόντων, αλλά και με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε αντίστοιχες εταιρείες. Στο ίδιο κεφάλαιο αναφέρονται και οι περιορισμοί της έρευνας. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας. Παρουσιάζονται οι απόψεις για την αποτελεσματικότητα των μέσων προώθησης και το κατά πόσο το Διαδίκτυο μπορεί να λειτουργήσει ως αποκλειστικό μέσο προώθησης κινηματογραφικών ταινιών, για το πότε είναι το κατάλληλο χρονικό διάστημα να βγει μια ταινία στις αίθουσες και, τέλος, για τους τρόπους αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης ώστε να παραμείνει βιώσιμη η κινηματογραφική βιομηχανία. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο πραγματοποιείται σύγκριση των ευρημάτων της πρωτογενούς έρευνας με αυτά της δευτερογενούς και αναδεικνύεται το ποιοί είναι οι καλύτεροι τρόποι προώθησης, οι ιδανικές ημερομηνίες για την πρεμιέρα μιας ταινίας όπως επίσης και οι προκλήσεις που πιθανότατα θα αντιμετωπίσει η βιομηχανία του κινηματογράφου στο μέλλον.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace