Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Axiotis, Dimitrios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ψηφιακό μάρκετινγκ και η εφαρμογή του σε επιχειρήσεις εστίασης.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-05-14) Αξιώτης, Δημήτριος; Axiotis, Dimitrios; Κρυοβρυσανάκης, Νικόλαος; Kryovrysanakis, Nikolaos; Αποστολάκης, Νικόλαος; Apostolakis, NikolaosΟι start-ups επιχειρήσεις αξιοποιούν το ψηφιακό μάρκετινγκ στο έπακρο. Οι επιχειρήσεις, που επιλέχθηκαν στην παρούσα εργασία αφορούν την εστίαση και είναι το Box και το e-food. Στην εργασία αναλύεται ο σκοπός της δημιουργίας τους, ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν και τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ που αξιοποιούν. Στο τέλος της εργασίας πραγματοποιείται SWOT ανάλυση για να εξακριβωθούν τα δυνατά και τα αδύναμα στοιχεία της κάθε επιχείρησης. Με αυτό τον τρόπο αναμένεται να εντοπιστούν τα καλύτερα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από αντίστοιχες εταιρείες.