Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Balantinaki, Eleftheria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Οι παράγοντες που επηρεάζουν την «οργανική» διάδοση (Virality) ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος), 2019-11-13) Μπαλαντινάκη, Ελευθερία; Balantinaki, EleftheriaΣε μια εποχή ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ, υπάρχουν όλο και περισσότερο διαφημίσεις ή προωθήσεις που μπορούν να γίνουν viral και ως εκ τούτου είναι σημαντικό οι διαφημιστές να κατανοήσουν ποιες είναι οι καμπάνιες που πιθανότατα θα επωφεληθούν από την εμφάνιση ειδήσεων σε απευθείας σύνδεση. Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ευαισθητοποίησης μάρκας μεταξύ μεγάλου πληθυσμού σε σύντομο χρονικό διάστημα και οι άνθρωποι είναι δυνατόν να το παραπέμπουν σε άλλους. Αυτός ο τύπος διαφημίσεων είναι δυνατόν να είναι ένας ισχυρός παράγοντας που επηρεάζει την απόφαση αγοράς του πελάτη οπότε και οι επιχειρήσεις έχουν επενδύσει σημαντικά σε αυτό το κομμάτι τα τελευταία χρόνια.