Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Bechraki, Pavlina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα πλαίσια του fashion marketing.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2017-07-21) Μπεχράκη, Παυλίνα; Bechraki, PavlinaΣτις μέρες μας όπου οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο χρησιμοποιούνται σε κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας, έχουν «εισβάλει» και στο χώρο της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους μέσω του διαδικτύου και να τα γνωστοποιήσουν σε ένα ευρύ κοινό. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν ένα σημαντικό διαδικτυακό εργαλείο καθώς χρησιμοποιούνται από πολύ μεγάλο αριθμό χρηστών. Έτσι λοιπόν, η χρήση δημοφιλών Social Media, όπως το Facebook και το Twitter από Οίκους Μόδας Υψηλής Ραπτικής αλλά και από μικρότερες επιχειρήσεις μόδας συντελεί στην αύξηση των πωλήσεων τους, διότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές μαθαίνουν για τα προϊόντα τους. Συνεπώς, είναι ένα ισχυρό εργαλείο fashion marketing.