Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Bekrakis, Apostolos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Το μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού. Μελέτη περίπτωσης: Το μάρκετινγκ της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2016-11-09) Μπεκράκης, Απόστολος; Bekrakis, ApostolosΤο μέγεθος της αθλητικής βιομηχανίας το 2011, υπολογίζεται ότι ξεπέρασε σε αξία τα 273 δις ευρώ. Το ίδιο έτος, οι διαφημιστικές δαπάνες σε παγκόσμιο επίπεδο έφτασαν τα 506 δις ευρώ. Τα παραπάνω νούμερα φανερώνουν ότι ο αθλητισμός και το marketing αποτελούν πεδία ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα για μελέτη. Οι μέθοδοι και οι τεχνικές που υιοθετούνται από τα στελέχη εταιριών, αλλά και από τις διοικήσεις των αθλητικών σωματείων, μοιάζουν ξεπερασμένες και σε καμία περίπτωση δεν είναι εναρμονισμένες με τις επιταγές του σύγχρονου επιχειρηματικού τοπίου. Εξαιρέσεις βρίσκουμε μόνο σε μεγάλες εταιρίες (κυρίως πολυεθνικές), καθώς και στους μεγάλους και αναγνωρισμένους αθλητικούς οργανισμούς, οι οποίοι υιοθετούν μια πιο επαγγελματική προσέγγιση στο εμπορικό κομμάτι, αντιλαμβανόμενοι τόσο τις αυξημένες για έσοδα ανάγκες τους, όσο και τις δυνατότητες ανάπτυξής τους. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της εφαρμογής των αρχών του μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού, εστιάζοντας ως μελέτη περίπτωσης στην ομάδα ποδοσφαίρου του Ολυμπιακού. Η ΠΑΕ Ολυμπιακός, θεωρείται ότι έχει ένα από τα πιο οργανωμένα τμήματα μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού, πραγματοποιώντας πολλαπλές δράσεις που ενισχύουν το brand name της ομάδας τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στο εξωτερικό.