Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Bikaki, Christina"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Εκπαιδευτικό λογισμικό στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος), 2020-04-05) Μπικάκη, Χριστίνα; Bikaki, ChristinaΗ παρούσα πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Κρήτης Αγίου Νικολάου. Η αναφορά που ακολουθεί αποτελεί λεπτομερή ανάλυση του σκοπού, της δομής και των αποτελεσμάτων της πτυχιακής εργασίας της εισηγήτριας. Το θεματικό αντικείμενο της εργασίας είναι η εις βάθος μελέτη και ανάλυση των λογισμικών που χρησιμοποιούν οι δάσκαλοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Τα λογισμικά αυτά βοηθάνε το έργο του δασκάλου ώστε να ενταχθούν όσο το δυνατόν καλύτερα τα παιδιά στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Η χρήση ενός ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού λογισμικού που τηρεί τις απαραίτητες προδιαγραφές, είναι δυνατόν να διευκολύνει το έργο του δασκάλου παρέχοντας του σημαντικές πληροφορίες που ενδεχομένως υστερούν από τα σχολικά βιβλία. Το εκπαιδευτικό λογισμικό στοχεύει στην δημιουργία μιας ευχάριστης και προσελκυστικής μεθόδου διδασκαλίας μέσω μιας πληθώρας δυνατοτήτων που προσφέρει η τεχνολογία. Έτσι τα παιδιά από την αρχή ένταξης τους στα σχολικά θρανία προσαρμόζονται ταχύτερα και δεν θεωρούν την μάθηση ως έργο καταναγκαστικό.Τεκμήριο Εκπαιδευτικό λογισμικό στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2020-02-22) Μπικάκη, Χριστίνα; Bikaki, ChristinaΗ παρούσα πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Κρήτης Αγίου Νικολάου. Η αναφορά που ακολουθεί αποτελεί λεπτομερή ανάλυση του σκοπού, της δομής και των αποτελεσμάτων της πτυχιακής εργασίας της εισηγήτριας. Το θεματικό αντικείμενο της εργασίας είναι η εις βάθος μελέτη και ανάλυση των λογισμικών που χρησιμοποιούν οι δάσκαλοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Τα λογισμικά αυτά βοηθάνε το έργο του δασκάλου ώστε να ενταχθούν όσο το δυνατόν καλύτερα τα παιδιά στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Η χρήση ενός ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού λογισμικού που τηρεί τις απαραίτητες προδιαγραφές, είναι δυνατόν να διευκολύνει το έργο του δασκάλου παρέχοντας του σημαντικές πληροφορίες που ενδεχομένως υστερούν από τα σχολικά βιβλία. Το εκπαιδευτικό λογισμικό στοχεύει στην δημιουργία μιας ευχάριστης και προσελκυστικής μεθόδου διδασκαλίας μέσω μιας πληθώρας δυνατοτήτων που προσφέρει η τεχνολογία. Έτσι τα παιδιά από την αρχή ένταξης τους στα σχολικά θρανία προσαρμόζονται ταχύτερα και δεν θεωρούν την μάθηση ως έργο καταναγκαστικό.