Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Binikou Ketsiriporn, Anastasia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η χρήση των chatbots για την εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2023-09-25) Μπινίκου Κέτσιριπορν, Αναστασία; Binikou Ketsiriporn, Anastasia; Μύθη, Δέσποινα; Mythi, DespoinaΗ αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου και η εξέλιξη των ψηφιακών δυνατοτήτων έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Η τεχνολογία των chatbots έχει αναδειχθεί ως μία βιώσιμη και αποδοτική λύση που αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τους περιορισμούς των παραδοσιακών μεθόδων εξυπηρέτησης πελατών, όπως η φυσική αλληλεπίδραση, το τηλέφωνο και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Αυτή η εργασία αναλύει την χρήση των chatbots για την εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών. Αρχικά, παρουσιάζουμε τις βασικές έννοιες τεχνητής νοημοσύνης, μηχανικής μάθησης και την συμβολή τους στον μετασχηματισμό των λειτουργιών εξυπηρέτησης και υποστήριξης των πελατών. Στη συνέχεια, πραγματοποιούμε μια τεχνική ανάλυση των υφιστάμενων πλατφόρμων chatbot, αξιολογώντας τα βασικά χαρακτηριστικά τους, τις δυνατότητες τους και τις επιδόσεις τους σε διάφορες εφαρμογές. Επιπλέον, παρουσιάζουμε διάφορα κριτήρια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη σύγκριση των πλατφόρμων, όπως η επεκτασιμότητα, η προσαρμογή, οι δυνατότητες ενσωμάτωσης, η ασφάλεια και η ιδιωτικότητα. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης αποκαλύπτουν ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων, με διαφορετικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές επιχειρηματικές ανάγκες και απαιτήσεις. Τέλος, μέσα από την εξέταση πραγματικών παραδειγμάτων και μελετών περίπτωσης, δείχνουμε την εφαρμογή των chatbots σε διάφορους κλάδους, όπως το λιανικό εμπόριο, τις τραπεζικές και χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, την υγειονομική περίθαλψη, τις τηλεπικοινωνίες, τον τουρισμό και την φιλοξενία. Τα παραδείγματα αυτά παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τα οφέλη και τις προκλήσεις και αναδεικνύουν μερικές βέλτιστες πρακτικές που μπορούν να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις που σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν chatbots για την εξυπηρέτηση των πελατών τους.