Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Bistitzianou, Aglaia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Στρατηγικό μάνατζμεντ και θεματικός τουρισμός στην Κρήτη -Τάσεις και προοπτικές.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Χρηματοοικονομική Διοίκηση, 2023-10-19) Μπιστιτζιάνου, Αγλαΐα; Bistitzianou, AglaiaΣτην παρούσα Διπλωματική Εργασία θα αναλύσουμε το θεματικό – εναλλακτικό τουρισμό και τις μορφές του, δίνοντας περισσότερη έμφαση στον γαστρονομικό τουρισμό της Κρήτης. Η εργασία συμπεριλαμβάνει δύο μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος. Τα πρώτα πέντε κεφάλαια αποτελούν το θεωρητικό μέρος και τα υπόλοιπα δύο το ερευνητικό. Σκοπός της εργασίας μας, είναι να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε την έννοια του εναλλακτικού τουρισμού, να δούμε ποιοι είναι οι σημαντικότεροι κλάδοι του αλλά και πως ο γαστρονομικός τουρισμός συμβάλει και επηρεάζει τον γενικότερο τουρισμό ενός τόπου. Στο πρώτο κεφάλαιο θα περιγράψουμε την έννοια του εναλλακτικού τουρισμού και της βιωσιμότητας. Θα αναλύσουμε τις μορφές και τα σημαντικότερα είδη του. Επίσης θα ερμηνεύσουμε την σημασία των εννοιών «φέρουσα οικονομική τουριστική ανάπτυξη» και «βιώσιμη ανάπτυξη». Στο δεύτερο κεφάλαιο θα κάνουμε μία ιστορική αναδρομή στην ελληνική γαστρονομία και στο πώς η γαστρονομία έπαιζε και παίζει καθοριστικό ρόλο στην κουλτούρα μιας περιοχής. Περαιτέρω θα αναλύσουμε την έννοια του γαστρονομικού τουρισμού. Στη συνέχεια, στο τρίτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στο γαστρονομικό τουρισμό της Κρήτης, καθώς και ποια είναι τα βασικά συστατικά της κουζίνας της, που την κάνουν ξεχωριστή. Θα εστιάσουμε στο κρητικό σύμφωνο ποιότητας που δημιουργήθηκε για να προβάλει τα κρητικά προϊόντα. Επίσης θα δούμε τις προοπτικές ανάπτυξης του γαστρονομικού τουρισμού στην Κρήτη, τι πρέπει να γίνει για να μπορέσει να αναπτυχθεί και ποια θα είναι τα οφέλη του. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα αναλύσουμε της τεχνικές στήριξης και marketing του γαστρονομικού τουρισμού, υποβάλλοντας προτάσεις και ενέργειες προώθησης. Στη συνέχεια, στο πέμπτο κεφάλαιο θα κάνουμε ανάλυση SWOT, θα προτείνουμε ένα ικανό σχέδιο μάρκετινγκ που θα βοηθήσει στην προβολή του εναλλακτικού τουρισμού. Επιπλέον θα αναφέρουμε μερικές ιδέες οι οποίες θα βοηθούσαν αυτό το σχέδιο να λειτουργήσει. Στο κεφάλαιο έξι θα κάνουμε ανάλυση της μεθοδολογίας που ακολουθήσαμε για την ερευνά μας και της τεχνικής που χρησιμοποιήσαμε. Στη συνέχεια στο κεφάλαιο εφτά θα γίνει η στατιστική ανάλυση, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της ερευνάς μας και αναλύοντας την συσχέτιση των συντελεστών. Τέλος θα καταγράψουμε τα συμπεράσματα μας, θα εξάγουμε συμπεράσματα και θα υποβάλουμε προτάσεις.