Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Bobory, Olga-Sylvia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Σύγχρονοι μέθοδοι προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2014-01-21T19:16:40Z) Μπόμπορη, Όλγα-Σύλβια; Bobory, Olga-SylviaΤο διαδίκτυο μαζί με τις διαφημιστικές εταιρείες έχουν εισβάλλει στην ζωή μας. Αν και θεωρείται πως το διαδίκτυο είναι καινούργιο, στην πραγματικότητα έχει ξεκινήσει γύρω στα σαράντα χρόνια πριν. Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου από όλο και περισσότερους ανθρώπους ανά τον κόσμο έχει προσελκύσει το μεγαλύτερο μέρος των εταιρειών, οι οποίες θέλουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο την χρήση του διαδικτύου για την προώθηση των εκάστοτε προϊόντων τους. Τα πλεονεκτήματα αλλά και οι υπηρεσίες που προσφέρει το διαδίκτυο είναι σαφώς πάρα πολλά ώστε κάθε εταιρεία, ανεξαρτήτου μεγέθους να μπορεί να προβάλλει το προϊόν της. Οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο μπορούν να είναι διαφόρων μορφών και καθώς το διαδίκτυο ολοένα και ‘’ωριμάζει’’ περισσότερο, η ποικιλία αυτή συνεχίζει να μεγαλώνει. Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός τρόπων με τους οποίους μια διαφημιστική εταιρεία μπορεί να εμπλακεί στο διαδίκτυο. Οι περισσότερες από αυτές φαίνεται πως τα βήματά τους είναι προσεκτικά και τα μέσα που χρησιμοποιούν για να πετύχουν ταιριάζουν απόλυτα με τις στρατηγικές των εταιρειών που συνεργάζονται, αλλά και με τις δυνατότητές τους καθώς αν και το διαδίκτυο προσφέρει χαμηλό κόστος, δεν παύει να υπάρχουν κίνδυνοι. Η πιο διαδεδομένη μορφή διαφήμισης στο Παγκόσμιο Ιστό είναι το banner. To banner το οποίο θα μελετήσουμε στην συνέχεια, έχει γίνει εδώ και αρκετά χρόνια το σημαντικότερο εργαλείο στην προσπάθεια διαφήμισης του προϊόντος, με τα αποτελέσματα που αποκομίζει να είναι σαφώς ικανοποιητικά. Το banner αν και υπερτερεί έναντι των άλλων τρόπων, τον τελευταίο καιρό, λόγω του ότι οι χρήστες έχουν πλέον εξοικειωθεί με τον όρο του, φαίνεται να χάνει σιγά σιγά την δύναμή του. Ωστόσο, αν και οι χρήστες του διαδικτύου κατακλύζονται καθημερινά με banners από μια πληθώρα διαφημιστικών εταιρειών, η μορφή αυτής της διαφήμισης δεν χάνει τα ηνία και την κυριαρχία στον τρόπο προβολής του προϊόντος, δείχνοντας πως η ηλεκτρονική διαφήμιση στηρίζεται στο banner. Παρόλα αυτά, καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται και ο ανταγωνισμός γίνεται ολοένα και σκληρότερος, καμία διαφημιστική εταιρεία δεν θα μπορούσε να επικεντρωθεί μόνο στο banner ή σε άλλους παραδοσιακούς τρόπους προώθησης του προϊόντος στο Παγκόσμιο Ιστό. Οι διαφημιστικές εταιρείες οφείλουν να δημιουργήσουν άλλες στρατηγικές για να προσελκύσουν το καταναλωτικό τους κοινό, με το viral marketing να είναι μία από αυτές. Το viral marketing, το οποίο θα μελετήσουμε στο δεύτερο μέρος της εργασίας, αν και έχει αναπτυχθεί αρκετά σε κάποιες χώρες, σε κάποιες άλλες τολμά να κάνει τα πρώτα του βήματα, με την Ελλάδα να είναι μια από αυτές. Το viral marketing είναι μια στρατηγική, η οποία λειτουργεί με την διάδοση κάποιας φήμης για το προϊόν με εκθετική σχέση. Οι όποιες προσπάθειες έχουν διαδραματιστεί στην Ελλάδα με την εφαρμογή του viral marketing, αν και είναι σαφώς ελάχιστες, έχουν επιφέρει καταπληκτικά αποτελέσματα και έχουν προσπεράσει τις απαιτήσεις των εταιρειών. Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν πως το viral marketing έχει μέλλον και βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, τουλάχιστον στην εγχώρια αγορά. Αν και το viral marketing έχει και αυτό τα μειονεκτήματά του, τα οποία και εξετάζονται στη συνέχεια, φαίνεται να κερδίζει την εμπιστοσύνη των διαφημιστών. Tο διαδίκτυο προσπαθεί να εναρμονιστεί με τα συμφέροντα των διαφημιστικών εταιρειών, οι οποίες με την σειρά τους, θέλοντας να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους, προσπαθούν να προλάβουν τον ρυθμό του διαδικτύου και τις τεχνικές που αυτό προσφέρει, τροποποιούν τους παραδοσιακούς τρόπους πλασαρίσματος των προϊόντων όπως το banner, αλλά και εφαρμόζουν καινούργιες στρατηγικές προώθησης με το viral marketing να πρωτοστατεί.