Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Bouka, Iro-Andrianna"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Στατιστική προσέγγιση και ανάλυση αξιολογήσεων στο internet.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2018-03-08) Δοξαστάκη, Ειρήνη; Καψοκέφαλου, Ασημίνα; Μπούκα, Ηρώ-Ανδριάννα; Doxastaki, Eirini; Kapsokefalou, Asimina; Bouka, Iro-AndriannaΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με το πολύ ενδιαφέρον θέμα της ποιότητας υπηρεσιών και της αξιολόγησης της ποιότητας των υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται παρουσίαση της έννοιας των καταναλωτών και της καταναλωτικής συμπεριφοράς που άλλωστε διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αντίληψη και στην αξιολόγηση της ποιότητας μιας παρεχόμενης υπηρεσίας. Στην συνέχεια αναλύεται η ποιότητα των υπηρεσιών μέσα από διάφορα μοντέλα μέτρησης, όπως ο Δείκτης Οργανωτικής Ζωτικότητας, η Ανάλυση SWOT, το μοντέλο SERVQUAL, το Σκανδιναβικό μοντέλο, και άλλα, ενώ στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι αξιολογήσεις των υπηρεσιών ως έννοια αλλά και μέσω συστημάτων. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η εφαρμογή των συστημάτων αξιολόγησης υπηρεσιών από διάφορες εταιρείες, και πιο συγκεκριμένα δίνονται παραδείγματα από την εταιρεία Vodafone και την Attica Bank. Εξειδικεύοντας περισσότερο στο θέμα, στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η λειτουργία των αξιολογήσεων σε εφαρμογές που σχετίζονται με τον τουρισμό, όπου και δίνονται διάφορα παραδείγματα τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, ενώ στην συνέχει πραγματοποιείται ανάλυση των πορισμάτων που αποκομίστηκαν από την σχετική βιβλιογραφική επισκόπηση επί του θέματος. Στο έκτο κεφάλαιο, πραγματοποιείται ανάλυση της χρήσης των social media στην αξιολόγηση και στην βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, αλλά και για σκοπούς marketing, ενώ στο έβδομο κεφάλαιο πραγματοποιείται μελέτη περίπτωσης μιας σημαντικής εφαρμογής αξιολόγησης υπηρεσιών τουρισμού, αυτής του TripAdvisor. Στην συνέχεια ακολουθεί η παρουσίαση της μεθοδολογίας και των αποτελεσμάτων της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, μέσω ερωτηματολογίου για την ανίχνευση του κατά πόσο οι καταναλωτές αφήνουν αξιολογήσεις σχετικά με υπηρεσίες τουρισμού και πόσο λαμβάνουν υπόψη αξιολογήσεις που έκαναν στο παρελθόν άλλοι καταναλωτές για τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Η μελέτη δύο βημάτων, κλείνει με τα τελικά συμπεράσματα, κρίνοντας το πόσο, τελικά, σημαντικές είναι οι αξιολογήσεις των καταναλωτών στον κλάδο του τουρισμού.