Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Bouranta, Melpomeni"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η μετάβαση από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση την περίοδο της πανδημίας: ανάλυση των επιπτώσεων της τηλε-εκπαίδευσης και των ΤΠΕ.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2023-07-03) Κουτάντος, Γεώργιος; Koutantos, Georgios; Μπουραντά, Μελπομένη; Bouranta, MelpomeniΣτο κατώφλι του 2020η παγκόσμια κοινότητα έμελλε να έρθει αντιμέτωπη με μια ακόμα πρόκληση παρόμοια της οποίας είχε συναντήσει ξανά και σε άλλους αιώνες. Η πανδημία COVID, η οποία τάραξε την κανονικότητα όλων των χωρών του πλανήτη και επηρέασε την οικονομική και κοινωνική ζωή των κατοίκων κάθε χώρας και κάθε ηλικίας. Ειδικότερα, γονείς, και εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να συνεχίσουν με κάθε τρόπο την εκπαιδευτική διαδικασία, αναγκαία για την μαθησιακή και ψυχοσωματική ανάπτυξη των παιδιών τους. Στην κατεύθυνση αυτή, η πολιτεία έλαβε μέτρα για να συνεχιστεί με κάθε τρόπο η απρόσκοπτη λειτουργία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων με όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα που προτάθηκαν από την ιατρική επιστημονική κοινότητα για την μείωση της διασποράς. Τα μέτρα αυτά περιλάμβαναν διακοπή της δια ζώσης λειτουργίας όλων των βαθμίδων , την χρήση τεχνολογικών μέσων για εξ αποστάσεως διδασκαλία, και χρήση διάφορων πλατφορμών μέσα από τις οποίες οι μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί είχαν την δυνατότητα να διεξάγουν τα μαθήματα . Σε μια Ελλάδα όμως, όπου τεχνολογικά βρίσκονταν επίπεδα πίσω από άλλες χώρες, ήταν αναμενόμενο ότι θα υπήρχαν δυσκολίες στην ομαλή λειτουργία την εκπαιδευτικής διαδικασίας με συνέπεια εν κατακλείδι την μη ομαλή μάθηση των μαθητών και ακόμα περισσότερο την καταπόνηση της ψυχολογικής κατάστασης τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών. Με την διενέργεια δύο πρωτογενών ερευνών, ποσοτικής και ποιοτικής οι οποίες διεξήχθησαν σε γονείς μαθητών και μαθητριών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και σε εκπαιδευτικούς, διαπιστώθηκε η έλλειψη τεχνολογικής υποδομής και θέματα προσαρμοστικότητας σε μαθητές και εκπαιδευτικούς των νέων και συνάμα άγνωστων μεθόδων διδασκαλίας. Εκφράστηκαν απόψεις για την αποτελεσματικότητα την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθώς και τρόπους βελτίωσης της για πιθανή μελλοντική της χρήση σε ανάλογες περιπτώσεις.Τεκμήριο Ο ρόλος της πρακτικής άσκησης στις ξενοδοχειακές μονάδες πολυτελείας.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος), 2017-11-28) Μπουραντά, Μελπομένη; Bouranta, MelpomeniΕίναι κοινά αποδεκτό ότι η πρακτική άσκηση αποτελεί μία ευκαιρία για τους σπουδαστές, να απασχοληθούν για σύντομο χρονικό διάστημα, σε πραγματικό περιβάλλον εργασίας. Έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν σε πραγματικές συνθήκες την επιστημονική τους γνώση και να την εφαρμόσουν. Παρέχεται η ευκαιρία για ενίσχυση της επιστημονικής τους κατάρτισης με επαγγελματικές δεξιότητες και προσόντα. Επιπλέον έρχονται σε επαφή με το σύγχρονο επιχειρηματικό και εργασιακό περιβάλλον το οποίο τους προετοιμάζει για την ομαλή ένταξή τους σε αυτό. Με αυτό τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα δικτύωσης με φορείς και στελέχη των επιχειρήσεων. Η απόκτηση εργασιακών εμπειριών κατά τη διάρκεια των σπουδών είναι πολύ σημαντική για τη μετέπειτα επαγγελματική σταδιοδρομία . Συνοψίζοντας, η πρακτική άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην ομαλή εκκίνηση της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας .Θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο ρόλος της πρακτικής άσκησης στις ξενοδοχειακές μονάδες πολυτελείας. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάδειξη του θεσμού της πρακτικής άσκησης σφαιρικά και από τις τρεις διαστάσεις, δηλαδή από όλους όσους αναμειγνύονται, τους σπουδαστές, τα ξενοδοχεία και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, με απώτερο στόχο την εξαγωγή συμπερασμάτων και τη διατύπωση προτάσεων για τη βελτίωση του θεσμού.