Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Bozionelou, Konstantina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίησης διεπαφής.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, 2020-09-25) Μποζιονέλου, Κωνσταντίνα; Bozionelou, KonstantinaΣτην πτυχιακή εργασία, που αναφέρεται στην ‘Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με την χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίηση διεπαφών’, επικεντρώνεται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις μεθόδους των ψηφιακών διαφημίσεων. Πιο συγκεκριμένα, αξιολογείται η επιρροή του αγοραστικού κοινού από τις ψηφιακές διαφημίσεις στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και η γνώμη του για μια αγοραστική απόφαση. Αρχικά, θα ερευνήσουμε ορισμούς, έννοιες και ιστορικά γεγονότα που αφορά τα social media. Στην συνέχεια, θα εξετάσουμε τα βήματα του καταναλωτή για μια απόφαση αγοράς του. Ακόμη, θα αναφερθούμε στις μορφές του digital marketing και στους τύπους των ψηφιακών διαφημίσεων στο διαδίκτυο και στα social media. Επίσης, θα μελετήσουμε ορισμούς και χαρακτηριστικά μιας ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce). Έπειτα, μέσω μιας ποσοτικής έρευνας θα αναλύσουμε και θα αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα που θα πάρουμε από τους 72 ερωτηθέντες μέσω των ερωτηματολογίων, το οποίο δημιουργήθηκε με σκοπό να παρατηρήσουμε τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιεί το κοινό. Επιπλέον, θα παρατηρήσουμε την επίδραση του αγοραστικού κοινού από διαφημίσεις των social media, καθώς και την γνώμη του με το αν θεωρούν σημαντικό να έχουν οι εταιρείες σελίδες στα social media. Τα δεδομένα από τα αποτελέσματα που θα συλλέξουμε από τους ερωτηθέντες, θα μας βοηθήσουν να φτιάξουμε γραφήματα μέσω του λογισμικού Google Forms και να προτείνουμε λύσεις, για την ολοκλήρωση της έρευνας μας.