Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Brezas, Spyridon"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Σύγκριση μεθόδων μέτρησης του χρόνου αντήχησης κλειστών χώρων
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2025-10-01) Τσιλικιτίδης, Νικόλαος; Tsilikitidis, Nikolaos; Μπακαρέζος, Ευθύμιος; Μπρέζας, Σπυρίδων; Bakarezos, Efthymios; Brezas, Spyridon
    Η παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται τη σύγκριση μεθόδων μέτρησης του χρόνου αντήχησης σε τρεις κλειστούς χώρους διαφορετικού όγκου και απορρόφησης. Η χρήση ηχόμετρου κλάσης Ι με δωδεκαεδρική ηχητική πηγή χρησιμοποιήθηκαν για τον υπολογισμό τιμών αναφοράς. Εναλλακτικά με τις μετρήσεις αναφοράς, πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις με ενεργό ηχείο δύο δρόμων, το οποίο εξέπεμπε ηχηχτικά σήματα προερχόμενα από εξωτερική γεννήτρια σημάτων και ο υπολογισμός του χρόνου αντήχησης πραγματοποιήθηκε από το ηχόμετρο. Επιπρόσθετα, η διέγερση και ο υπολογισμός της πτώσης του πεδίου πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση λογισμικού. Αρχικά διερευνήθηκε η ανάγκη μετρήσεων με στρέψη του ηχείου ώστε να προσομοιαστεί η ηχοβόληση του δωδεκάεδρου. Παράλληλα, εξετάστηκε ο υπολογισμός μίας κρουστικής απόκρισης μετά από κατάλληλη χρονική μετατόπιση των επιμέρους σημάτων. Στη συνέχεια, συγκρίθηκαν οι χρόνοι αντήχησης Τ20 και Τ30 μεταξύ των μεθόδων. Από τη σύγκριση προκύπτει ότι οι μετρήσεις με τη χρήση εξωτερικής γεννήτριας σήματος δύνανται να δώσουν παρόμοια αποτελέσματα με αυτά της δωδεκαεδρικής πηγής. Στην περίπτωση του λογισμικού, η μέτρηση του χρόνου Τ20 δίνει αποτελέσματα με μικρή απόκλιση από τιμές αναφοράς, αφήνοντας τις μεγαλύτερες αποκλίσεις του χρόνου Τ30 ως πεδίο μελλοντικής εργασίας.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace