Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Britzolaki, Eirini"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την αποτελεσματική αξιοποίηση τους στο μάρκετινγκ.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2017-03-02) Μπριτζολάκη, Ειρήνη; Πετράκη, Μαρία; Τσικνάκης, Μιχαήλ; Britzolaki, Eirini; Petraki, Maria; Tsiknakis, MichailΗ εξέλιξη του διαδικτύου έχει αλλάξει κατά πολύ τα δεδομένα του εμπορίου, αφού πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί αρκετά και όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Μάλιστα το διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πληροφορούνται για προϊόντα και υπηρεσίες, να συγκρίνουν τιμές και να αγοράζουν από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε παγκόσμιο επίπεδο όποτε αυτοί το επιθυμούν και από την άνεση του σπιτιού τους.Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (SocialMedia) είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων και ιδιαιτέρως των νέων. Με την ανάπτυξη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης δόθηκε στους καταναλωτές η δυνατότητα να εκφράζονται για προϊόντα και υπηρεσίες και να ενημερώνονται από το διαδικτυακό κοινωνικό τους περίγυρο για αντίστοιχα θέματα. Παράλληλα, το γεγονός αυτό αποτέλεσε μία σημαντική ευκαιρία προβολής των επιχειρήσεων, αφού όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται προς το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων με σκοπό την προώθηση των προϊόντων τους, αλλά και τη σύναψη σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η σκιαγράφηση της στάσης των καταναλωτών προς την προώθηση επιχειρήσεων μέσω των κοινωνικών δικτύων. Για την εκπλήρωση αυτού του σκοπού διενεργήθηκε σχετική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου.