Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Charalampous, Athanasia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ): η περίπτωση της Κύπρου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2011-11-18T14:24:30Z) Χαραλάμπους, Αθανασία; Charalampous, AthanasiaΣκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός η θεωρητική διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας του μάρκετινγκ στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αφετέρου η εμπειρική εφαρμογή των θεωρητικών αναλυτικών κατηγοριών στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Κύπρου ως μελέτη περίπτωσης. Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, είτε οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, λόγω εγγενών συστημικών αδυναμιών, αδυνατούν να ενσωματώσουν οποιαδήποτε τεχνική μάρκετινγκ, είτε η όποια εφαρμογή του μάρκετινγκ συναντάται σε αυτές να χαρακτηρίζεται ως πρωτόλεια, σπασμωδική, ενστικτώδης, ανοργάνωτη και ερασιτεχνική, οπωσδήποτε μη βασιζόμενη στις επιταγές του σύγχρονου επιστημονικού μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας, στην μελέτη περίπτωσης της Κύπρου, τείνουν να επιβεβαιώσουν τα όσα η θεωρία ισχυρίζεται. Πιο συγκεκριμένα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν και την συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων του νησιού, ενώ αναγνωρίζουν την σημασία και την σπουδαιότητα του μάρκετινγκ, εντούτοις κυρίως λόγω περιορισμένων πόρων αδυνατούν να εφαρμόσουν αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ, υιοθετώντας αντίθετα κάποιες πρωτόλειες τεχνικές, εγγενές χαρακτηριστικό μικρομεσαίων επιχειρήσεων που βρίσκονται στο τρίτο στάδιο της ανάπτυξής τους.