Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Chasan-Achmet, Panagiota"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού marketing τις τελευταίες τρεις δεκαετίες και η αντιμετώπιση του καταναλωτή.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος), 2020-04-05) Χασάν-Αχμέτ, Παναγιώτα; Chasan-Achmet, PanagiotaΤο παρόν αποτελεί την πτυχιακή εργασία της φοιτήτριας Χασάν Παναγιώτα . Η πτυχιακή αυτή αναφέρεται αρχικά στο θεωρητικό της μέρος , όπου γίνεται μια γενική αναφορά στο ηλεκτρονικό marketing , σε όλα τα διαφημιστικά μέσα και στην εξέλιξη της διαφήμισης σε διαδικτυακή. Έπειτα επιδιώχθηκε η καταγραφή τις ιστορικής εξέλιξης και της πορείας του τις τελευταίες τρεις δεκαετίες καθώς και η αντίδραση του καταναλωτή. Ο σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι μια σύγκριση παραδοσιακών μέσων μάρκετινγκ (π.χ. τηλεόραση, τύπος, εφημερίδες ,περιοδικά) με πιο σύγχρονες μεθόδους (social media, banner κτλ.). Πόσο περισσότερο επηρεαζόμαστε από το ένα κ πόσο από το άλλο; και ποιες συνέπειες έχει αποφέρει η εξέλιξη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Υπήρξαν δυο τρόποι για να φτάσουμε στο συμπέρασμα ο ένας ήταν από πληροφορίες οι οποίες αντλήθηκαν ελληνική και διεθνής βιβλιογραφία, άρθρα και πηγές από το διαδίκτυο. Ο δεύτερος τρόπος πραγματοποιήθηκε με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων από ανθρώπους κάθε ηλικίας από όλη την Ελλάδα. Το ερωτηματολόγιο επιλέχθηκε ως ο καταλληλότερος τρόπος διεξαγωγής της έρευνας καθώς ήταν άμεσο και απαντούσε αποκλειστικά με ακρίβεια στα ερωτήματα τα οποία έθετα.Τεκμήριο Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού marketing τις τελευταίες τρεις δεκαετίες και η αντιμετώπιση του καταναλωτή.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2020-02-22) Χασάν-Αχμέτ, Παναγιώτα; Chasan-Achmet, PanagiotaΤο παρόν αποτελεί την πτυχιακή εργασία της φοιτήτριας Χασάν Παναγιώτα . Η πτυχιακή αυτή αναφέρεται αρχικά στο θεωρητικό της μέρος , όπου γίνεται μια γενική αναφορά στο ηλεκτρονικό marketing , σε όλα τα διαφημιστικά μέσα και στην εξέλιξη της διαφήμισης σε διαδικτυακή. Έπειτα επιδιώχθηκε η καταγραφή τις ιστορικής εξέλιξης και της πορείας του τις τελευταίες τρεις δεκαετίες καθώς και η αντίδραση του καταναλωτή. Ο σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι μια σύγκριση παραδοσιακών μέσων μάρκετινγκ (π.χ. τηλεόραση, τύπος, εφημερίδες ,περιοδικά) με πιο σύγχρονες μεθόδους (social media, banner κτλ.). Πόσο περισσότερο επηρεαζόμαστε από το ένα κ πόσο από το άλλο; και ποιες συνέπειες έχει αποφέρει η εξέλιξη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Υπήρξαν δυο τρόποι για να φτάσουμε στο συμπέρασμα ο ένας ήταν από πληροφορίες οι οποίες αντλήθηκαν ελληνική και διεθνής βιβλιογραφία, άρθρα και πηγές από το διαδίκτυο. Ο δεύτερος τρόπος πραγματοποιήθηκε με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων από ανθρώπους κάθε ηλικίας από όλη την Ελλάδα. Το ερωτηματολόγιο επιλέχθηκε ως ο καταλληλότερος τρόπος διεξαγωγής της έρευνας καθώς ήταν άμεσο και απαντούσε αποκλειστικά με ακρίβεια στα ερωτήματα τα οποία έθετα.