Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Chatzoglou, Foivi"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ικανοποίηση πελατών – ασθενών από τα φαρμακεία του Ν. Ηρακλείου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2012-10-16T11:06:08Z) Κεφάλα, Σταματίνα; Χατζόγλου, Φοίβη; Kefala, Stamatina; Chatzoglou, FoiviΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ικανοποίηση πελατών – ασθενών από τα φαρμακεία του Ν. Ηρακλείου. Εξετάζονται διαφορετικές παράμετροι που επηρεάζουν την ικανοποίηση όπως οι υπηρεσίες από τους ίδιους τους φαρμακοποιούς, οι θεσμικοί παράγοντες που διέπουν την λειτουργία των φαρμακείων και οι υποδομές. Ακόμη, διερευνάται η καταναλωτική συμπεριφορά των πελατών - ασθενών, σχετικά με τα φαρμακευτικά προϊόντα και η γενικότερη γνώμη που έχουν για τους φαρμακοποιούς. Για την επίτευξη του σκοπού της εργασίας, διεξήχθη πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα. Στα πλαίσια της δευτερογενούς έρευνας γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με την ικανοποίηση πελατών. Επίσης, ερευνήθηκε η παρούσα κατάσταση στο φαρμακευτικό κλάδο σε Ελλάδα και εξωτερικό. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα αγοράς σε πελάτες φαρμακείων, που είναι μόνιμοι κάτοικοι του Ν. Ηρακλείου. Για τη συλλογή των στοιχείων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο που συνδιαμορφώθηκε από τις ερευνήτριες και τη διοίκηση του Φαρμακευτικού Συλλόγου Ηρακλείου. Στη συνέχεια, έγινε συγκέντρωση και ανάλυση των ερευνητικών δεδομένων, ώστε να προκύψουν τα αποτελέσματα της έρευνας και να εξαχθούν τα συμπεράσματα. Σε γενικές γραμμές οι πολίτες του Ν. Ηρακλείου είναι πολύ ικανοποιημένοι από τα φαρμακεία, αν και επισημαίνουν κάποια αρνητικά χαρακτηριστικά.