Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Chontou, Maria-Vasiliki"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Η δύναμη της ψυχολογίας στους καταναλωτές.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2023-10-25) Χόντου, Μαρία-Βασιλική; Chontou, Maria-Vasiliki
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά σε βάθος τη δύναμη της ψυχολογίας στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και την επιρροή της στις τεχνικές μάρκετινγκ. Διεξήχθη μια περιεκτική βιβλιογραφική ανασκόπηση για να εξεταστεί η περίπλοκη σχέση μεταξύ ψυχολογίας και λήψης αποφάσεων των καταναλωτών. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα συναισθήματα, οι γνωστικές προκαταλήψεις και οι κοινωνικές επιρροές παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Οι έμποροι έχουν από καιρό αναγνωρίσει ότι η δύναμη της ψυχολογίας επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών, με τεχνικές όπως το νευρομάρκετινγκ και τη διαφήμιση που στοχεύουν τις υποσυνείδητες επιθυμίες και τα συναισθήματα των καταναλωτών. Ενώ αυτές οι τεχνικές μπορούν να είναι αποτελεσματικές στην αύξηση των πωλήσεων, έχουν δημιουργηθεί ηθικές ανησυχίες σχετικά με τη χρήση τους. Η παρούσα εργασία εξετάζει επίσης τον αντίκτυπο της ατμόσφαιρας του καταστήματος στη συμπεριφορά των καταναλωτών, με παράγοντες όπως ο φωτισμός, η μουσική και η διάταξη να επηρεάζουν την εμπειρία αγορών. Κατανοώντας τη δύναμη της ψυχολογίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι καταναλωτές μπορούν να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και οι έμποροι μπορούν να δημιουργήσουν καμπάνιες που είναι ηθικές και αποτελεσματικές. Στη σύγχρονη πραγματικότητα ο καταναλωτής κατέχει όλες τις πληροφορίες γύρω από το καταναλωτικό προϊόν, αντιλαμβάνεται και αξιολογεί τα ερεθίσματα και θεωρείται εκπαιδευμένος στις τεχνικές του μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ψυχολογία παίζει σημαντικό ρόλο στη λήψη αποφάσεων των καταναλωτών, με τα συναισθήματα και τις λειτουργίες του εγκεφάλου να επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace