Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Chourdaki, Ergina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Σχέδιο ανάπτυξης επιχείρησης τουριστικών υπηρεσιών: η προσέγγιση του ηλεκτρονικού εμπορίου και μάρκετινγκ.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2014-07-15T10:38:40Z) Χουρδάκη, Εργίνα; Chourdaki, ErginaΗ τουριστική βιομηχανία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο και συνδέεται άμεσα με την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη κάθε χώρας. Αυτό ισχύει και για την Ελλάδα της οποίας ο τουρισμός είναι η βάση της οικονομίας της. Η Ελλάδα βέβαια έχει να επιδείξει κα διάφορα είδη εναλλακτικού τουρισμού. Τα τελευταία όμως χρόνια με την παγκόσμια οικονομική κρίση έχουν μειωθεί οι αφίξεις και σε τοπικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο. Στη μείωση των αφίξεων παίζει ρόλο και η είσοδος άλλων μεσογειακών χωρών στο τουρισμο. Υπάρχουν και κάποιοι παράγοντες όπως η εποχικότητα, το μεταφορικό μέσο κ.α, που διαμορφώνουν την προσφορά και την ζήτηση και φέρνουν την Ελλάδα σε χαμηλές θέσεις. Ένα μέσον που βοηθάει στην ανάδειξη του τουρισμού είναι το διαδίκτυο και κατά συνέπεια το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο έχει χαμηλό κόστος και μεγαλύτερο κέρδος για τις επιχειρήσεις. Υπάρχουν πολλοί τύποι ηλεκτρονικού εμπορίου όπως για παράδειγμα το client to client το οποίο αφορά ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς. Στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε χαμηλά επίπεδα ο συγκεκριμένος τύπος ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς οι περισσότεροι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για πληροφόρηση και ενημέρωση. Σκοπός του ειναι η προβολή της χώρας και η αναβάθμιση των υπηρεσιών κ.α. Υπάρχουν πολλοί τρόποι διαφήμισης, ένας απο αυτούς είναι η χρήση ιστοσελίδας αποκλειστικά γι'αυτό το λόγο. Για να θεωρηθεί επιτυχημένη θα πρέπει να υπάρχει η εκπαίδευση, τα εργαλεία κ.α. Η Ελλάδα βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με άλλες χώρες στο ηλεκτρονικό εμπόριο αφού πολλές εταιρίες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για διάφορες συναλλαγές με τους πελάτες όπως τις κρατήσεις.