Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Christinaki, Christina"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Μέτρηση της ανάπτυξης, ανταμοιβής και αξιολόγησης ανθρωπίνου δυναμικού σε ξενοδοχειακές μονάδες.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2013-10-14T18:56:51Z) Χρηστάκη, Χριστίνα; Παπαδογιαννάκη, Δικαία; Christinaki, Christina; Papadogiannaki, Dikaia
    Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας παγκοσμίως. Ο ευρύτερος τουριστικός τομέας συμβάλλει κατά πολύ στην ενίσχυση του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος (ΑΕΠ) στην Ελλάδα καθώς και σε αρκετές χώρες παγκοσμίως. Τόσο από πλευράς δημιουργίας εισοδήματος, όσο και από πλευράς αύξησης της απασχόλησης και των επενδύσεων, ο τομέας του τουρισμού έρχεται πρώτος μεταξύ όλων των υπολοίπων τομέων στη χώρα μας. Ωστόσο για να καταφέρουν οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχειακών μονάδων να είναι περισσότερο ανταγωνιστικοί, θα πρέπει να επενδύσουν στο ανθρώπινο κεφάλαιο, το οποίο αποτελεί το κλειδί για την ύπαρξη και την εξέλιξη κάθε επιχείρησης. Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η μέτρηση της ανάπτυξης, ανταμοιβής και αξιολόγησης των εργαζομένων των υπό μελέτη ξενοδοχειακών μονάδων του νομού Ηρακλείου. Επίσης η συγκριτική μελέτη των απαντήσεων των εργαζομένων και στελεχών των υπό μελέτη μονάδων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου του 2012 σε 5 ξενοδοχειακές μονάδες 5 αστέρων του νομού Ηρακλείου Κρήτης και ο πληθυσμός-στόχος της μελέτης αποτελείται από 94 εργαζόμενους και 21 στελέχη των υπό μελέτη μονάδων. Τα δεδομένα της εν λόγω έρευνας αντλήθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίου (εργαζομένων και στελεχών) εστιαζόμενο σε παραμέτρους της διαχείρισης ανθρώπινων πόρων και της ικανοποίησης των εργαζομένων. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας, καταδεικνύουν μέτρια ικανοποίηση των εργαζομένων από το μοντέλο διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού που εφαρμόζουν οι υπό μελέτη ξενοδοχειακές μονάδες σχετικά με την ανάπτυξη και ανταμοιβή των υπαλλήλων. Επίσης παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των απαντήσεων των εργαζομένων και των στελεχών στις κοινές υπό μελέτη μεταβλητές. Επιπροσθέτως χαμηλή εμφανίζεται η ικανοποίηση των εργαζομένων από την εξυπηρέτηση του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού και τη δυνατότητα συμμετοχής τους στη διαχείριση της επιχείρησης μέσω των προτάσεών τους σε προϊσταμένους και ανώτερα στελέχη. Σχετικά με το σύστημα αξιολόγησης και οι δύο ομάδες αναφέρουν υψηλά ποσοστά εφαρμογής του συστήματος στις ξενοδοχειακές μονάδες, με τους εργαζομένους όμως να αναφέρουν χαμηλό ποσοστό αναγνώρισης και χρησιμοποίησης της ικανοποιητικής αξιολόγησης για τον καθορισμό των αμοιβών και την προαγωγή των εργαζομένων. Τέλος η μέτρηση της συνολικής εργασιακής ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού παρουσιάζει σημαντική διαφορά μεταξύ των δύο ομάδων με τους εργαζομένους να αναφέρουν μέτρια συνολική εργασιακή ικανοποίηση και τα στελέχη να εικάζουν μία υψηλή ικανοποίηση των εργαζομένων. Υπογραμμίζεται, λοιπόν, η αναγκαιότητα ορθότερης λειτουργίας του τμήματος προσωπικού με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των εργαζομένων και άμβλυνσης των διαφορών σχετικά με τη διαχείριση ανθρώπινων πόρων των δύο ομάδων. Το τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού οφείλει ενστερνιζόμενο τις αρχές και τη φιλοσοφία της βελτίωσης της ποιότητας να αποτελεί τον κεντρικό μοχλό βελτίωσης της οργανωσιακής κουλτούρας και εισαγωγής νέων ελαστικών μεθόδων και πρακτικών εργασίας δίνοντας στην επιχείρηση ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και οδηγώντας στην αποτελεσματικότητα.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace