Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Christodoulaki, Despoina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Στρατηγική ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η περίπτωση του e-Marketing Conference for Business 2013.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2015-09-07T13:48:24Z) Χριστοδουλάκη, Δέσποινα; Christodoulaki, DespoinaΗ θέμα της πτυχιακής εργασίας αναφέρεται στην ηλεκτρονική στρατηγική μάρκετινγκ και τα πως οι νέες τεχνολογίες εφαρμόζονται ώστε να προκύψει διαφήμιση, προώθηση και δημιουργία brand. Στη μελέτη περίπτωσης θα αναλυθεί το πρώτο πανελλήνιο συνέδριο μάρκετινγκ και branding τόπου «Idea Topos» που πραγματοποιήθηκε το Μάρτιο του 2012 στον Βόλο. Θα αναλυθούν οι στρατηγικές που ακολούθησαν οι συντελεστές στην online και στην offline προώθηση. Στα παρακάτω κεφάλαια θα μελετηθεί η περίπτωση του e-Marketing Conference 2013 που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2013 στο Ηράκλειο Κρήτης και αποτέλεσε το πρώτο συνέδριο ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Θα αναλύσουμε την ηλεκτρονική στρατηγική με πραγματικά δεδομένα. Την προώθηση μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα αλλά και από άλλες εφαρμογές ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ όπως e-Mail Marketing. Ακόμη, θα προταθούν νέες βελτιώσεις για επόμενη εκδήλωση σε offline αλλά και online μάρκετινγκ καθώς και τα συμπεράσματα του πρακτικού μέρους.