Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Christodoulou, Charalampos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μελέτη εφαρμογών μάρκετινγκ μέσω έξυπνων κινητών συσκευών.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2018-10-08) Χριστοδούλου, Χαράλαμπος; Christodoulou, CharalamposΣκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι η παρουσίαση του mobile marketing, αρχικά σαν εργαλείο για την αξιοποίηση και μεταφορά των κατάλληλων πληροφοριών και τρόπων μετάδοσης και προώθησης των προιόντων των επιχειρήσεων, και κατά επέκταση η συνοπτική παρουσίαση ορισμένων εφαρμογών οι οποίες είναι συμβατές με όλες τις φορητές συσκευές και παράλληλα βοηθούν τους καταναλωτές να αποκτήσουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με την προώθηση και αξιοπιστία των προϊόντων και των εφαρμογών τους. Παραδείγματα τέτοιων εφαρμογών αποτελούν όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (πχ, Facebook και LinkedIn) , μέσα που βοηθούν τους επαγγελματίες να εντοπίσουν και να συντονίσουν καλύτερα τις σχέσεις τους με τους πελάτες και προμηθευτές (για παράδειγμα, το Nimble), και μέσα που συμβαδίζουν καλύτερα με την αξιοποίηση και διαμόρφωση των ψηφιακών τεχνολογιών (πχ, το Mashable). Στην πορεία επίσης γίνεται μια προσπάθεια να εντοπιστούν οι καταλληλότερες εφαρμογές κυρίως ως προς τον βαθμό αξιοπιστίας και υλοποίησης τους, ενώ θα παρουσιαστούν και παραδείγματα επιχειρήσεων και οργανισμών που εφαρμόζουν σε σημαντικό βαθμό τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες προκειμένου να κατακτήσουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά με βάση το πεδίο δραστηριοτήτων τους.