Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Daviglaki, Eleftheria"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Η καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2015-12-10T14:26:22Z) Νταβιγλάκη, Ελευθερία; Daviglaki, Eleftheria
    Η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για το τμήμα Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, καθώς συμβάλει άμεσα στην δημιουργία μιας αποτελεσματικής «στρατηγικής», η οποία θα βοηθήσει την επιχείρηση να πραγματοποιήσει τους στόχους της. (Ζιγκρίδης, 2008). Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, έγινε προσπάθεια να εξεταστεί και να αναλυθεί η καταναλωτική συμπεριφορά μιας συγκεκριμένης ομάδας καταναλωτών. Η ομάδα αυτή είναι οι φοιτητές του ΤΕΙ Κρήτης. Σκοπός της έρευνας είναι να προσδιοριστεί η καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών, και να παρατηρηθούν οι συνήθειες και οι προτιμήσεις τους. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε χρησιμοποίησε το ερωτηματολόγιο ως ερευνητικό εργαλείο, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε δείγμα μεγέθους 150 φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης. Τα στατιστικά αποτελέσματα έδειξαν ότι οι φοιτητές του ΤΕΙ Κρήτης αγοράζουν όσα χρειάζονται, χωρίς να προβούν σε σπατάλες, και κατά κύριο λόγο το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων τους μηνιαίως καταβάλλεται στην διατροφή και διασκέδαση τους. Οι περισσότεροι φοιτητές όταν επιλέγουν να αγοράσουν ένα προϊόν δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην τιμή, στην ποιότητα και στις εκπτώσεις προσφορές, ενώ δεν ενδιαφέρονται τόσο πολύ για την επωνυμία/ μάρκα του αγαθού. Σχετικά με την επιρροή που δέχονται οι φοιτητές, η οικογένεια αποτελεί τον πιο ισχυρό παράγοντα που επηρεάζει την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Αναφορικά με τις διαφημίσεις, οι πιο προσιτές μορφές για τους φοιτητές είναι η διαδικτυακή και έπειτα η τηλεοπτική διαφήμιση, ενώ παράλληλα ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό θεωρεί πολύ παραπλανητικά τα διαφημιστικά μηνύματα που προβάλλονται. Όσον αφορά το διαδίκτυο πολλοί είναι εκείνοι οι οποίοι αναζητούν πληροφορίες, για αγαθά που θέλουν να αγοράσουν, ωστόσο σπάνια πραγματοποιούν αγορές από αυτό, και αν κάποια στιγμή αποφασίσουν να το κάνουν αγοράζουν συνήθως είδη ένδυσης/υπόδησης και ηλεκτρονικές συσκευές. Το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών πηγαίνει για καφέ περισσότερες από τέσσερεις φορές την εβδομάδα, για ποτό και φαγητό μια φορά εβδομαδιαίως, ενώ δεν προτιμάει τον κινηματογράφο και το θέατρο. Σχετικά με την επιλογή του χώρου διασκέδασης η μουσική και η προτίμηση της παρέας παίζουν καθοριστικό ρόλο. Πέντε στους δέκα φοιτητές επισκέπτονται μια με τρεις φορές τον μήνα το super market , και μερικές φορές αγοράζουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ( SPAR, CARREFUR, AB). Αναφορικά με ορισμένες προτάσεις που δόθηκαν στο δείγμα για να εκφράσει τον βαθμό που συμφωνεί με αυτές τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: οι φοιτητές του ΤΕΙ Κρήτης, αναζητούν πολύ ειδικές εκπτώσεις και προσφορές για φοιτητές, πιστεύουν πως σε μέτριο βαθμό οι επιχειρήσεις τους εκμεταλλεύονται αρνητικά προσφέροντας χαμηλής ποιότητας προϊόντα /υπηρεσίες. Επίσης θεωρούν, ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι είναι ένα πολύ κατάλληλο μέσο για να τους προσεγγίσουν οι επιχειρήσεις, και τέλος σε πολύ μεγάλο βαθμό οι φοιτητές θεωρούν ότι είναι θύματα της μόδας.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace